Matlyst kom til meg!

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
noen andre som har mistet matlysten etter de fødte? finnes ikke matlyst med meg i det hele tatt. Får knapt nok i meg en brødskive for dag, og den må tvinges ned. Regner med det går seg til etterhvert, men akkurat nå er den totalt fraværende.
Når jeg gikk gravid slukte jeg nærmest det jeg kom over:p

Her glemmer jeg å spise, eller rekker det bare ikke. Plutselig kommer jeg på det når jeg blir skikkelig svimmel og har null energi.

Maten må tvinges ned her også :( Ingenting som er godt lenger.. Skylder på svangerskapet hvor alt gikk ned hele tida :p

Jeg har det helt motsatt, kunne spist hele tiden og har lyst på alt:-P Hadde det akkurat likt med første, ble aldri mett:-p Snodig nok har jeg gått ned i vekt etter fødsel begge gangene:-)

Samme her! Merker det spesielt på kveldstid at jeg blir svimmel og kvalm, men det e vel normalt når man ikke får i seg mer enn ett par brødskiver iløpet av dagen!!!

Dere kan få min! :D

Merker den ikke er like stor som før, og at det går lengre tid mellom, men er fortsatt glad i mat :p

Jeg er kjempesulten! Men det kan jo ha en sammenheng med at det blir litt lenge mellom måltidene. Det er jo så mye som skjer hele tiden:)

Her er det motsatt,er jo konstant sulten.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp