Matlei

Vivaliva

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Uff, har liksom så lite matlyst. Har ikke så mye kvalme egentlig, men synes ikke noe som helst er fristende.

Når jeg først får meg selv til å spise noe, så kjenner jeg jo at jeg er sulten og da får jeg jo spist mere enn jeg trodde jeg ville ha.

Hva spiser dere når/hvis dere er matlei? Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist... Da var jeg SÅ sulten, spesielt om morgenen.

Jeg er også matlei, særlig på morgenen. Ikke spesielt kvalm, men innimellom oppblåst. Jeg har ingen gode tips, dessverre. Men det eneste jeg får i meg på morgenen er kanskje et eple, litt knekkebrød, yoghurt eller ristetbrød med smør o_O

Uff, har liksom så lite matlyst. Har ikke så mye kvalme egentlig, men synes ikke noe som helst er fristende.

Når jeg først får meg selv til å spise noe, så kjenner jeg jo at jeg er sulten og da får jeg jo spist mere enn jeg trodde jeg ville ha.

Hva spiser dere når/hvis dere er matlei? Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist... Da var jeg SÅ sulten, spesielt om morgenen.

Jeg er også matlei, går i mye milde ting som ristet brød med smør, pannekake og grøt. Men har funnet ut at så lenge mannen lager maten får jeg i meg mer enn jeg forventer, så da er det hans ansvar å lage mat så jeg får spist mer variert :hilarious:

Jeg skal kjøpe meg riskaker med smak idag. Eneste jeg har lyst på! :)

Back
Topp