Matlei...

Pinnedyret

Forelsket i forumet
flere som er matlei? Ingenting som frister for tiden :-( plager meg litt, fordi eg blir litt uggen om eg ikje spiser. Prøver med rundstykker og sånn då, men liksom blæh, blir lei av det også gitt..

Eneste som frister her, er taco eller knekkebrød med hvitost og jorbærsyltetøy.
Ellers byr det neste meg imot.

Tror eg må kjøpe meg noe ritzkjeks idag altså. Merker at eg ikje kan gå for lenge uten mat. Blir ikje kvalm, bare fryktelig uggen.. dårlig deal når eg e hjemme og sykemeldt uten tilgang på "ferdiglaget" mat/lunsj

Samme her.. liker frukt.. lager mye forskjellig smoothie som jeg blander frukt og grønnsaker :D

Spiser appelsinbåter, raspet grønt (surt) eple, yoghurt naturell, ristet loff med litt gulost, saltkokt spaghetti eller ris. Også drikker jeg en del vann med og uten smak. Og skvist sitron i vann [emoji1360]
Kan også funke med sjokomelk utrolig nok.

Er ikje kvalm, men blir uggen når eg ikje spiser fordi eg matlei, så heldig sånn. Men er liksom ikje noe som frister. Nå lå eg på sykehuset en uke på ganske ensformig kost da grunnet eg ikje liker fisk og det har dem flere ganga i uka.. sååee, Jah.. men det kommer seg vel gjerne etterhvert igjen. Kjenner det litt igjen fra eg va i permisjon sist. Det ble ensformig og kjedelig mat den gangen gitt.

Er sulten men mistet de normale smaksløkene... Klarer ikke bestemme meg helt for hva jeg orker spise og ikke..Blir mye forskjellig mat. Prøver spise sunt. Kan halvveis inn i en middag få helt avsmak, da må jeg bare "bestemme meg" for å fullføre og late som jeg liker det... merkelige greier... gleder meg til kvalmen gir seg

Jeg er også matlei.. Er sulten, men har ikke lyst på noe. Ingenting frister. Noen som har funnet noe som fungerer? Her går det i en del frukt og kjeks..

Jeg er skikkelig matlei, var det før graviditeten også, men nå er det verre. Orker ikke mat som lukter

Ingen matlyst om dagen her heller. Er heldig om jeg får i meg bitte litt middag, 2 brødskiver og 1 eple. Drikker masse vann da :)

Back
Topp