Matlei....

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Nå som jeg har ferie og er gressenke sliter jeg seriøst med middags lyst. Ingenting frister og er heller ikke sulten... Ikke lett å si til en 3 åring at han må spise opp, når du ikke spiser opp selv. :confused:
Flere som merker at appetitten har falt litt??
MEN er det noe digg i skapet, spises det. Ikke for at eg har lyst på men bare fordi det må smakes på. Kan jo ikke ligge urørt i skapet :oops:

Har generelt hatt dårlig matlyst hele veien jeg da. Og lite kreativ i maten. Men baby får jo det den trenger uansett! Den vokser som den skal. :)

Men er nok vanlig å miste matlysten ja. Det er jo mindre plass i magen, og så er det jo sommer og varmt. Lite som frister i varmen! :confused:

Ja jeg kjenner meg veldig igjen.. jeg har hatt god apetitt så og si hele svangerskapet (bortsett fra de første ukene) men nå for ca 2 uker siden så har jeg null matlyst, ingenting frister i det hele tatt! Orker ikke tanken på middag for da blir jeg til tider kvalm og når jeg er sulten sitter jeg å tenker å tenker på hva som kunne vært godt å spist men kommer ikke på noen ting! *frustrerende*
Jeg har som deg en 3 åring i hus å jeg syns også det er vanskelig å si til henne at hun må spise opp når jeg ikke gjør det.. :/

Så det som jeg spiser om dagen det er Jordbær, Vannmelon og kavring. hehe.. så og si det eneste som går ned. :p

Matlysten er ikke akkurat på topp for tiden, det eneste som frister er bær.

Jeg spiser alt av boller, frukt, is og kaker.. Men be meg lage middag. . Blæ.... Bare d å finne på noe.. nei, , skikkelig kjedelig. .

Ingen matlyst her heller... går mest i is. Stakkar far i huset - kommer hjem til brødskive hver dag for jeg har ingen inspirasjon til middag...

Her har jeg matlyst, men det er ikke plass til maten.. spiser to biter så er jeg mett.. da blir det mye tullspising i mellom:p

Ja jeg kjenner meg veldig igjen.. jeg har hatt god apetitt så og si hele svangerskapet (bortsett fra de første ukene) men nå for ca 2 uker siden så har jeg null matlyst, ingenting frister i det hele tatt! Orker ikke tanken på middag for da blir jeg til tider kvalm og når jeg er sulten sitter jeg å tenker å tenker på hva som kunne vært godt å spist men kommer ikke på noen ting! *frustrerende*
Jeg har som deg en 3 åring i hus å jeg syns også det er vanskelig å si til henne at hun må spise opp når jeg ikke gjør det.. :/

Så det som jeg spiser om dagen det er Jordbær, Vannmelon og kavring. hehe.. så og si det eneste som går ned. :p

Her går det også i kavring og corn flaks :p

Men godt å se at det ikke er bare meg som er drittlei middag. Gleeeder meg til mannen kommer hjem på tirsdag.

Jeg er MATLEI!! Ingenting som frister..:confused: Spiser bare fordi jeg må. Var hos legen på kontroll i dag og da hadde jeg lagt på meg 3kg på to uker!!!! :eek::eek: Helt sjokkert! Og jeg har ikke spist noe mer enn jeg alltid har gjort. Skjønner ikke det der. Hjelper ikke akkurat at legen sier: Nå, går du litt fort opp i vekt! :mad: Men han har jo rett.. Vanskelig og skulle spise "riktig" når ingenting frister..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp