Matlei!!!! *påleggstips*

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har noen gode og SUNNE påleggstips til meg?? Har gått på "kur" siden april nå, så forståelig nok begynner jeg å bli litt lei det "samme gamle" innen pålegg...
Så i håp om å få noen nye innspill så spør jeg dere om dere har noen sunne påleggstips?!

Letter til litt info jeg da jeg ser at svarene ikke helt passer kosten min - sunt og MAGERT pålegg skulle det vel ha stått ;)

Last edited:
Kur?
Er det noe spesielle kriterier for hva slags pålegg du kan spise?

Kokt/stekt egg med agurk og tomat.
Røkt laks.
Kyllingpostei med agurk.
Gulost med paprika,agurk og cherrytomat.
Fiskekaker.
Fiskepudding.

Jeg er en sucker for ost og skinke :D slår av og til til med krydderskinke for variasjonens skyld :P

Makrell i tomat
Kyllingpålegg
mager smøreost med paprika\tomat\agurk på
Eple\appelsin i skiver
mager hvitost med grillkrydder på
Omelett\eggerøre

Kur?
Er det noe spesielle kriterier for hva slags pålegg du kan spise?
Det kommer jo øitt an på hvilken kur du er på da

hehe ;) ja derfor jeg skrev "kur" ;) Jeg lever vel etter ingers hverdagskost (som det het den gangen det eksisterte).. I forhold til brødmat (som jeg ba om tips til) så er kriteriet magert pålegg og lite pålegg ;)

Lett philalphia med ruccola, tomatskiver og pepper.
Skinke med tomat
Cottagecheese med pepper og agurk/tomat
Makrell i tomat

Jeg elsker supersalami, makrell i tomat, laksepålegget til Stabburet (står sammen med makrellen). Mager hvitost med kylling. Litt smør og bare agurk er også godt.

Mose avokado og bruke som smør,, litt pepper, paprika og kyllingfilet på. Det er min favoritt :)

Kyllingpostei
Philadelphia (light?)
skinke
krydderskinke
kalkunpålegg
kyllingpålegg
lett ost

Vet ikke om dette blir for fett, men prøv majones (lett) med gulost (mager), kokt hamburgerrygg og epleskiver. Utrolig godt! Ev. kan du sikkert bytte ut gulost og majones med en mager kremost.

Back
Topp