Matleeeeei :P

mariol

Flørter med forumet
Jeg skjønner ikke hva jeg skal spise til middag jeg.. I dag tror jeg vi endte på hjemmelaget pizza.. men.. jaja.. :P hehe.. Noen som har noen tips? ÅH! Nå kom jeg på farmors blomkålgrateng! Jeij :D

samme problemet her. Kjempe mat lei. Blir kjøttkaker og pøler i brun saus med poter, makaronistuing og gulrot i dag :) Så nå manner jeg meg opp til potetskrelling.. Hater det :P

I dag blir det pestomarinert svinefileer og provancekrydrede båtpoteter!! Og maikolber og aspargis med stekt strandaskinke!! Min favoritt helgemat!

27.12.14
02.06.10

I dag blir det pestomarinert svinefileer og provancekrydrede båtpoteter!! Og maikolber og aspargis med stekt strandaskinke!! Min favoritt helgemat!

27.12.14
02.06.10
ÅÅ, deet hørtes utrolig digg ut! DET skal vi ha en dag og! :D

Har nettopp inntatt raspeballer med masse tilbehør. Altfor mektig!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Elsker raspeballer! Særlig i Bergen.. Hehe.. Foreslo faktisk akkurat det til sambo i dag, men det gadd han ikke svare på en gang :P

Elsker raspeballer! Særlig i Bergen.. Hehe.. Foreslo faktisk akkurat det til sambo i dag, men det gadd han ikke svare på en gang :P
Er de annerledes her i Bergen enn andre steder ? :P

Samboeren min sa det var på feil dag, for det er torsdagsmat :D

Her ble det pepperonipizza. Samboer er ute idag så da var det bare meg og min lillesøster, og ingen av oss gadd å lage noe! :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Ytrefilet av svin, ris og fløtesaus her..
Ikke akkurat noe som frister men det er mat :P ingenting frister.. Hater egentlig mat fortiden. Men er jo sulten hele tiden, så en smule avhenning :(

Desember 2014

Bruker App

Er de annerledes her i Bergen enn andre steder ? :p

Ja, det er jo torsdagsmat! Jeg var med pappa på jobb i bergen flere ganger når jeg var liten, og da spiste vi raspeballer på restaurant hver torsdag! <3 Så om jeg skal til Bergen, så må jeg ha raspeballer :p hehehe..

Ytrefilet av svin, ris og fløtesaus her..
Ikke akkurat noe som frister men det er mat :p ingenting frister.. Hater egentlig mat fortiden. Men er jo sulten hele tiden, så en smule avhenning :(

Desember 2014

Bruker App
Ja, sånn er jeg og! Sulten, men vil ikke ha no! Men akkurat nå så kan jeg ikke vente med å lage farmors blomkålgrateng i morgen :p NAM! Hehe..

Ja, det er jo torsdagsmat! Jeg var med pappa på jobb i bergen flere ganger når jeg var liten, og da spiste vi raspeballer på restaurant hver torsdag! <3 Så om jeg skal til Bergen, så må jeg ha raspeballer :p hehehe..
Hihi :) kjekt å ha sånne minner og tradisjoner da :D

Er de annerledes her i Bergen enn andre steder ? :P

Hahahaha.... han må jobbe offshore ;-) blir alltid kaos der hvis det ikke er på en torsdag eller kommer på feil dag

Sliter med all mat som lukter..... så her ble det pølser i dag. Sliter så fælt med å spise sunt

Sliter med all mat som lukter..... så her ble det pølser i dag. Sliter så fælt med å spise sunt
Jeg og :S Jeg var så flink før jeg ble gravid! Kun godteri i helgene!! Men nå :S Hver dag.. En eller annen form for sjokolade! Og i dag, så MÅTTE jeg bare kjøpe med meg en deilig nybakt vaniljebolle med melisglasur på toppen hjem :S Pokker heller :p

Jeg og :S Jeg var så flink før jeg ble gravid! Kun godteri i helgene!! Men nå :S Hver dag.. En eller annen form for sjokolade! Og i dag, så MÅTTE jeg bare kjøpe med meg en deilig nybakt vaniljebolle med melisglasur på toppen hjem :S Pokker heller :p

Hehehe... forstår veldig godt hvordan du har det! Har blitt skolebrød på meg i dag, var kjempe kvalm før jeg spiste den, med etterpå var kvalmen borte i 2 timer :p
Får håpe at det blir bedre om ikke så alt for mange ukene :)

Hehehe... forstår veldig godt hvordan du har det! Har blitt skolebrød på meg i dag, var kjempe kvalm før jeg spiste den, med etterpå var kvalmen borte i 2 timer :p
Får håpe at det blir bedre om ikke så alt for mange ukene :)
Skolebrød er så gode!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, jeg og er matlei! Ingenting varmmat som frister utenom alt det som er usunt. .. idiotisk altså! Håper det går over snart

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Back
Topp