Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅÅ, deet hørtes utrolig digg ut! DET skal vi ha en dag og!I dag blir det pestomarinert svinefileer og provancekrydrede båtpoteter!! Og maikolber og aspargis med stekt strandaskinke!! Min favoritt helgemat!
27.12.14
02.06.10
Elsker raspeballer! Særlig i Bergen.. Hehe.. Foreslo faktisk akkurat det til sambo i dag, men det gadd han ikke svare på en gangHar nettopp inntatt raspeballer med masse tilbehør. Altfor mektig!
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Er de annerledes her i Bergen enn andre steder ?Elsker raspeballer! Særlig i Bergen.. Hehe.. Foreslo faktisk akkurat det til sambo i dag, men det gadd han ikke svare på en gang
Ja, det er jo torsdagsmat! Jeg var med pappa på jobb i bergen flere ganger når jeg var liten, og da spiste vi raspeballer på restaurant hver torsdag! <3 Så om jeg skal til Bergen, så må jeg ha raspeballer hehehe..Er de annerledes her i Bergen enn andre steder ?
Samboeren min sa det var på feil dag, for det er torsdagsmat
Ja, sånn er jeg og! Sulten, men vil ikke ha no! Men akkurat nå så kan jeg ikke vente med å lage farmors blomkålgrateng i morgen NAM! Hehe..Ytrefilet av svin, ris og fløtesaus her..
Ikke akkurat noe som frister men det er mat ingenting frister.. Hater egentlig mat fortiden. Men er jo sulten hele tiden, så en smule avhenning
Desember 2014
Bruker App
Hihi kjekt å ha sånne minner og tradisjoner daJa, det er jo torsdagsmat! Jeg var med pappa på jobb i bergen flere ganger når jeg var liten, og da spiste vi raspeballer på restaurant hver torsdag! <3 Så om jeg skal til Bergen, så må jeg ha raspeballer hehehe..
Er de annerledes her i Bergen enn andre steder ?
Samboeren min sa det var på feil dag, for det er torsdagsmat
Hehe yes han jobber offshoreHahahaha.... han må jobbe offshore ;-) blir alltid kaos der hvis det ikke er på en torsdag eller kommer på feil dag
Jeg og :S Jeg var så flink før jeg ble gravid! Kun godteri i helgene!! Men nå :S Hver dag.. En eller annen form for sjokolade! Og i dag, så MÅTTE jeg bare kjøpe med meg en deilig nybakt vaniljebolle med melisglasur på toppen hjem :S Pokker hellerSliter med all mat som lukter..... så her ble det pølser i dag. Sliter så fælt med å spise sunt
Jeg og :S Jeg var så flink før jeg ble gravid! Kun godteri i helgene!! Men nå :S Hver dag.. En eller annen form for sjokolade! Og i dag, så MÅTTE jeg bare kjøpe med meg en deilig nybakt vaniljebolle med melisglasur på toppen hjem :S Pokker heller
Skolebrød er så gode!Hehehe... forstår veldig godt hvordan du har det! Har blitt skolebrød på meg i dag, var kjempe kvalm før jeg spiste den, med etterpå var kvalmen borte i 2 timer
Får håpe at det blir bedre om ikke så alt for mange ukene