Matkomtrollen.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Ser du på det? Syns du de gjør nyttige undersøkelser eller kverulerer de bare over unyttige ting?

Hva er det? (Hilsen hun som knapt ser på tv)

Syntes det er helt på tryne. Mistet alle min respekt etter dem skulle ta Hellstrøm. Mannen gjør bare godt og fikk dritt tilbake som ikke var fakta. Nei takke meg til altså! Dritt program!

Hva er det? (Hilsen hun som knapt ser på tv)

Det er et program på tv2, samme programleder som tv2 hjelper deg (om du har sett det da)

De "tar" matprodusenter for forskjellige ting, feks "tok" de peodusenten av sitronpepper fordi det inneholdt med salt enn pepper og de mente pakka var missvisende

Syntes det er helt på tryne. Mistet alle min respekt etter dem skulle ta Hellstrøm. Mannen gjør bare godt og fikk dritt tilbake som ikke var fakta. Nei takke meg til altså! Dritt program!

Helt enig. Jeg kjente pulsen steg når de gikk løs på lofoten for fiskekakene dems, fordi det sto ørret og kveite på pakka men fiskekakene inneholdt bare 5%bkveite og resten ørret og andre fisketyper. Makan til tull, at man skal henge seg opp i slikt? Mannen på lofoten syns jeg svarte uteolig bra "ehh... Skal vi slutte å kalle det kanelboller da eller? Hovedingrediensen er jo ikke kanel?"

Back
Topp