Matkick?

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Har allerede spist 3 brødskiver og 1 knekkebrød... Kan sikkert ta et knekkebrød til. Er jeg blitt gal? Det er skummelt å være gravid [8D] 

Trenger ikke være gravid for å få matkick[:D], spiser glatt 5 knekkebrød jeg[:D].

Hehehe noen ganger er det faktisk helt sykt hva jeg kan spise [:)] Kjenner liksom ikke metthetsfølelse i det hele tatt... Flaks at jeg har høy forbrenning, ellers tror jeg at de måtte ha henta meg ut med brannbil [:D] 

Er det vanskelg å få av seg de kiloene man legger på seg under svangerskapet? Om man da legger på seg? Jeg er vel i uke 17 nå, har ikke lagt på meg noe enda, men det kommer vel [8D]

Trøst deg med det at jeg spiser 20 ganger mer enn deg ....[8D][8D][8D]

Heheh skal jeg gange 3 brødskiver med 20 da eller? [8D][8D]

DEt er jo ingen ting jo[;)][8D] Kan glatt spise 6 brødskiver og jeg er ikke gravid engang[8|][&o]
Hvor langt er du på vei da? Jeg husker på søutten av svangerskapet mitt så ble jeg aldri mett[&:]

Jeg er i uke 17 nå [:)] Derfor jeg er en smule bekymret for inntaket videre fremover... Har ikke lyst på en mage som jeg aldri kommer til å klare å trimme bort igjen...

Hadde ingen problemer med vekta etterpå, kiloene raste av meg når jeg ammet[:)]. Men nå var jeg aktiv med barnevogna vel å merke, gikk 2-3 laaaaange turer hver dag. Kan ikke skryte av det nå nei, får nå vil ikke snuppa sitte så lenge i vognen men gå selv, å da går det veeeeldig sakte[:D].

ORIGINAL: 3 stars

Hadde ingen problemer med vekta etterpå, kiloene raste av meg når jeg ammet[:)]. Men nå var jeg aktiv med barnevogna vel å merke, gikk 2-3 laaaaange turer hver dag. Kan ikke skryte av det nå nei, får nå vil ikke snuppa sitte så lenge i vognen men gå selv, å da går det veeeeldig sakte[:D].

Ja, har hørt at man kan gå fort ned igjen når man ammer, men jeg kan ikke amme... Derfor er jeg litt ekstra bekymret!

Hehe, men de er nå så søte når de plutselig vil gå selv også da... Selv om det kanskje ikke blir like mye trim utav det [:)]

Back
Topp