Matkasse

BellaBella3

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2019
Noen som har erfaring med matkasse? Her er formen så dårlig at jeg ikke har sjans til å tenke ut eller lage mat. Min kjære mann er en helt, men matlaging er ikke hans sterke side. Nå har hele familien fått nok av grandiosa, Toro og ferdigmat etter maaaange uker med det på menyen. Så lurer på å bestille matkasse, for å lette litt. Noen som har erfaring? Tenker på type ekspress familie, som er enkelt og raskt å lage for mannen. Noen bedre enn andre?

Vi har brukt det litt. Vi likte godt levert bedre enn Adams matkasse, men det er smak og behag. Vet mange synes motsatt. Begge to er nok veldig kurante og fine. Vi sparte også en del penger på det :) Vurderer det samme, for min matlyst og energi er på bånn, så det blir fort mannen som må ta over kjøkkentjenesten her også

Vi har matkasse fra godt levert. Helt supert! Om dere skal bestille så bruk gjerne min vervekode. Da får dere 300kr i rabatt (mer enn starttilbud) og jeg får også det :p koden er VIKTORIA452720 ;) vi har forsåvidt Grete Roede kassen. Hatt det siden 15/1-18 og vært super fornøyde med den. Men alle kassene er fine.

Back
Topp