Matkasse

Ikke prøvd

Vi har prøvd begge i flere uker :) Ingen suksess her i huset dessverre :( De to eldste barna er veldig kresne, og likte kanskje tilsammen to av alle middagene vi prøvde. Jeg likte det meste og syntes det var veldig greit med litt forandring og inspirasjon, mannen likte noe, men ikke alt. Så lenge barna ikke spiser det, er det ingen vits her i huset :(

Jeg likte forresten Adams matkasse best. Der var oppskriftene mer fra bunnen av, og det synes jeg er en fordel om jeg skal lage retten på ny. I Godt levert kassene var det litt mer halvfabrikata, og det kan jo være en fordel om du vil det skal gå fort da ;)

Vi syntes ikke det var verdt det. Det ble en god del dyrere, og jeg synes porsjonene ofte ble for små eller for store. Ofte lite kjøtt og grønnsaker, men mye pasta/ris eller lignende.

Vi syntes ikke det var verdt det. Det ble en god del dyrere, og jeg synes porsjonene ofte ble for små eller for store. Ofte lite kjøtt og grønnsaker, men mye pasta/ris eller lignende.
Hvem av de har du prøvd? :)

Du finner ikke billig produkter fra rema999 eller kiwi i kassene. Da blir det dyrt.

Vi lager middag til 4 voksne + 3år og bruker i snitt 100 kr pr middag og det blir variert mat.

Back
Topp