Matinspirasjon

Pasjonsfrukt:)

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2024❤️
Noe inspirert av middagstråden, men jeg kan ikke være en eneste som sliter med matlysten gjennom hele dagen :D Hva er deres «go to» når ingenting frister, men du må ha noe for å ikke gå under? Kanskje vi kan inspirere hverandre! Del gjerne bilder

Sunn, næringsrik og enkel frokost eller mellommåltid:

Bland chiafrø og Tine lettmelk med vanilje, ha i kjøleskap over natten.
Topp med noe friskt og godt. Jeg pleier å toppe med et halvt norskt eple i biter.
Det smaker helt magisk!

Ikke sant! Gode forslag allerede! :D Jeg synes en frisk «bowl» kan funke. Denne ble kjempe god! Men må ta meg bryet med å kutte opp litt greier da.

Vedlegg

• IMG_4863.jpeg
    IMG_4863.jpeg
    275,8 KB · Visninger: 14
Har som regel god matlyst, men de dagene jeg er kvalm, så synes jeg alltid dette smaker godt :Heartred

Riskake med chiafrø og havsalt er fantastisk når man har dårlig matlyst. Har fått helt dilla på bringebærsyltetøy og gulost på.

Vaniljeyoghurt, müsli og varmede skogsbær.

Smoothie av jordbær og Tine vaniljemelk, kan både drikkes og spises i en bowl.

Epler, druer og gule plommer som snacks.

Vannmelon hjelper masse her! Væske som ikke bare ikke gjør meg kvalm, men hjelper faktisk mot kvalmen også. For en liten stund..

Jeg har funnet en god müsli på butikken, den er fra urkraft. Den sammen med vanilje-youghurt er den lett å få i seg når man sliter med matlysten. Eller går det ofte i rundstykker med banan (apeburger), fordi det er enkelt og ikke provoserer kvalmen..
Bilde av müslien under.

Screenshot_20230909-163518.png

Under graviditet er jeg veldig glad i appelsin. Spesielt kald, ferskpresset appelsinjuice :love2

Back
Topp