Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del går det mest i brød/knekkebrød med pålegg som frister den dagen, yoghurt, smoothie eller egg til frokost/lunsj/kvelds frukt til mellommåltid. Til middag må jeg bare se an dagsformen..
Deilig frokost eller lunsj Valgfri baguette/brød, avokado i skiver, delte cherrytomater og apetinas fetaost på boks (blå boks), dryss på salt og pepper. Nam nam!!
Takk for tips jenter! Enig i at knekkebrød er tingen, spiser ofte skorper med smør og hvitost om morgenen. Må prøve å lage litt mer egg i ulike variasjoner og avokado smørbrød med fetaost hørtes veldig digg ut! Isvann har jeg helt glemt av, drakk jo isvann kontinuerlig forrige graviditet!!Når kvalmen er som verst på morgenen funker det med frokostknekkebrød med smør. Ellers har jeg fått smaken på brødskive med god mengde eggerøre. Og isvann til alle måltid.
Druer er på handlelista! Kjeksene må også prøves utRistet brød med blåbær. Men det må være max ristet så det er nesten som knekkebrød.
Grønne druer, grønne epler. Kjøpte noen små tynne salte kjeks fra kornmo. Samme str som ritz men ikke så kvalmende
Salt mat er mye lettere å få ned! Gleder meg til klemmentinsesongen starterDruer, norske epler, salte kjeks og appelsin / klemmentin hjelper synes jeg
Ellers så kokt ris med salt, eller kokt spaghetti med salt Ikke noe gourmettips, men det går ned her