matinnkjøp

juni/juli

Forelsket i forumet
Hvor mange her kjøper inn mat for en hel uke? Istedet for å gå på butikken hver dag. Tror vi må begynne å kjøpe inn litt stort snart, er jo alt for dyrt å kjøpe noe nytt hver dag.

Jeg har pleid å gjøre det noen uker nå, men har blitt litt dårlig i det siste. Men jeg synes det er veldig lettvint og lønnsomt![:D]

Vi prøver å handle på OBS en gang i uka ja... men vi glemmer det ganske ofte [8D]

Handler en gang i måneden her... Etter det er det stort sett melk/brød/yoghurt/frukt/poteter/doruller det går i, en sjelden gang noe annet hvis det er noe jeg har glemt.

Vi har alltid handlet en gang i uka på obs, hver fredag, og vi sparer MYE penger på det. Fint med coop kortet også da[8D] Vi handler for 1000kr hver gang og det er alt fra husholdning, mat, ting og tang, leker, og noe godt attåt[8D] Hamstrer når det er gode tilbud hihi[:)]

vi er dårlige på ukesinnkjøp gett.... har alltid basics i hus,som tomatpure,hakka tomater,mais,ris,løk,mel,grønnsaker.. men hoveinngredienser må ofte handles hver dag ja..

ORIGINAL: ohBaby!

vi er dårlige på ukesinnkjøp gett.... har alltid basics i hus,som tomatpure,hakka tomater,mais,ris,løk,mel,grønnsaker.. men hoveinngredienser må ofte handles hver dag ja..

samma her..

her er det en gang i uken, lager handleliste og prøver etter beste evne å holde oss til den. men blir litt fristet på rundturen eller vi finner gode tilbud. [8D]

men blir fort 1300-1500 kr gangen [&:] vi er 5 stk

Vi handler middager, såpe, dopapir, bleier o.l. for en hel mnd. om gangen, også må vi jo selvsagt fylle på med melk og pålegg etterhvert.

ORIGINAL: snusmumrik

Vi prøver å handle på OBS en gang i uka ja... men vi glemmer det ganske ofte [8D]

Det er som her i gården det [;)] Prøver å skrive middagsliste for hele uken, men det er ikke like lett å overholde hve uke..

Her handler vi en gang i uka[:D]
Hender det blir litt xtra i helga da[;)]

Back
Topp