Mating...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva i all verden driver dere på med under matingen?

Jeg har prøvd å strikke, lese, men funker dårlig. Mat/drikke må jeg ha rett ved siden av meg som jeg har satt fram før økta (med mindre noen er veldig hissig og da kan jeg bare glemme det...)

Eneste jeg faktisk får til er å se på tv eller sjekke bv/facebook.

Noen som har noen tips eller inspirasjon til hva man kan finne på? For blir jo mange timer i døgnet dette her :p

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Blir det samme som du gjør.. Ikke så mye man får til egentlig.

Jeg både strikken, leser, spiser og drikker, ser på tv og sjekker bv og andre medier på nett ;)
Så lenge han ligger godt på ammeputa og jeg har begge armer fri så får jeg gjort det meste :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Her spiser hun ganske effektivt så matingen tar ikke så lange tiden, men sitter gjerne å trykker på tlf i mens eller bare koser med snuppemor ;)

❤❤❤

Spiller på mobilen :P
Sånn derre ''stor firkant med mange firkanter i forskjellige farger - løs opp firkanten ved å stable like farger på tre og tre opplegg.'' :P
Jeg er kjempe god til å forklare... Jeg vet! ;)

Blir mye det samme som dere :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Jeg både strikken, leser, spiser og drikker, ser på tv og sjekker bv og andre medier på nett ;)
Så lenge han ligger godt på ammeputa og jeg har begge armer fri så får jeg gjort det meste :)

Bare poker han med strikkepinnen jeg :p
Og liker godt å holde ham med en arm selv om jeg bruker ammeputa. Så begrenset hva man får gjort med en arm.

Men kanskje jeg må laste ned noen spill på mobilen da...

Noen forslag til en Android?

Bare poker han med strikkepinnen jeg :p
Og liker godt å holde ham med en arm selv om jeg bruker ammeputa. Så begrenset hva man får gjort med en arm.

Men kanskje jeg må laste ned noen spill på mobilen da...

Noen forslag til en Android?

Jeg var hekta på candy crush en stund ;)
Ellers er det gøy med 4 pics 1 word, wordfeud (jeg er amahel der også for de som vil legge meg til ;) )

Kan også få det på norsk det bildespillet, da søker du 4 bilder 1 ord ;)

Lenge siden jeg har spilt det, men Quiz Battle er moro :-)

På grunn av gulsott må jeg stadig vekke henne, så gjør ikke så mye annet enn å se på henne, kose, og holde henne våken. Kan fort ta litt tid den ammingen her. Men når gulsotten forsvinner blir det lettere! :-)
Merker jo litt bedring nå i forhold til den første tiden.

Blir surfing på mobilen.. På kvelden er det mye amming.. Så har jeg sett på gamle episoder av Frustrerte fruer på ViaPlay ;) når de største barna er i seng ;)

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Back
Topp