Mating på natta

Ulva

Forumet er livet
Hvis deres små håpefulle sover som en stein på natterstid, vekker dere dem for mating eller lar dere dem sove hele natten?

Selv om det kan bli både 7, 8 og 9 timer i ett strekk?

Snuppa her sov 9 timer i ett strekk her ei natt...og selvfølgelig mammaen...var litt lettere i kaos da jeg så hva klokka var og hvor lenge hun hadde sovet. Var redd noe galt var skjedd, men møtte jo etstort glis da jeg tittet oppi senga hennes!

Lar ho bare sove! Hun våkner når hun vil ha mat.. Og ja, mi sover mellom 7-9timer i strekk fra siste måltid til neste måltid[:)]

Her får han sove til han selv våkner [:)]
Er jo blitt så stor nå at tro meg han sier fra når han ikke er fornøyd [8D]

ORIGINAL: Ulva

Selv om det kan bli både 7, 8 og 9 timer i ett strekk?

Snuppa her sov 9 timer i ett strekk her ei natt...og selvfølgelig mammaen...var litt lettere i kaos da jeg så hva klokka var og hvor lenge hun hadde sovet. Var redd noe galt var skjedd, men møtte jo etstort glis da jeg tittet oppi senga hennes!

Ja, de går helt fint det. Etterhvert vil de jo gjerne sove 12 timer i strekk (slik 3-åringen min gjør) Puppene venner seg til at han sover i lengre perioder på natta nå, det merker jeg. Hadde kun spreng første natta han sov såpass lenge.

Lar ham bare sove. I natt sov han fra halv tolv til ti over åtte. Deilig[:D]

ORIGINAL: Superjenta09

Lar ho bare sove! Hun våkner når hun vil ha mat.. Og ja, mi sover mellom 7-9timer i strekk fra siste måltid til neste måltid[:)]

Sign :) Det er deeeeilig [:D]

Lar henne sove ! Vil ikke ødelegge døgnrytmen [:)]

Jeg lar ham sove hele natten[:)]

Back
Topp