Matilde er så skjønn!!!!

tody

Blir kjent med forumet
Hei Alle sammen!!!

Satt egentlig å hadde ør små rier sist kveld når eg satt her å skreiv [:D]
Eg følte at noko var på gang liksom, men blei sikrere etterhvert. kl 07.00 så våkna eg, for da reiste min kjære mann på jobb og skulle levere dattra vår til dagmamman. Eg gikk i dusjen like etterpå, og måtte kl 8 ringe mannen min for å si i fra om at han "måtte visst være i nærheten av meg i dag..." Så satt me heime fram til kl 12 ( såg på filmen av Kariann fra ultra-lyd til nå, Det var koselig det!!) Var på sjukehuset kl 13.00. Riene starta ikke for fullt før ca 16.15 og kl 16.48 var prinsessa ute!! det gikk mega fort, eneste eg fikk var ett varmt bad og akupunktur heilt på slutten.

Da vil eg bare ønske ALLE SAMMEN LYKKE TIL!!!
Håper me snakkes i "fødsel i april" om litt[;)]

[:)]Så pen Matilde er!!! Gleder meg til å snakkes på født i april (selv om denne fyren her sikkert ikke kommer før i mai[8|])-Evig gravid-det er meg det.......

Hun er kjempe nydelig!!

Gratulerer så masse!!

Gratulerer så mye

Hællandussen... Må bare inn på aprilklubben for å se litt, for her begynner dere jo å få nå! Det er så spennende. Jeg har akkurat 3 uker igjen til termin, 6. mai, men ting kan skje når som helst nå. NYDELIG jente du har fått; nå har du to nydelige jenter! [:)][:)][:)] Gratulerer!!!! Og så fort som det gikk! Drømmehistorie!!![:D][:D]

Gratulerer med den fine jenta di, eller begge de fine jenten dine, må æ si!!! Kjempeskjønn!!!

GRATULERER MED DEN SKJØNNE JENTA!!!

Back
Topp