Mathunger

Phleos

Blir kjent med forumet
Noen som har noen tips her til meg? Jeg går med konstant sug etter noe å putte i munnen. Lyst på alt mulig rart. 

Tygg tyggis
ha ett fat med frukt og grønnsaker rundt deg
ha mandler tilgjengelig
skaff deg en hobby
drikk masse vann

ORIGINAL: Phleos

Noen som har noen tips her til meg? Jeg går med konstant sug etter noe å putte i munnen. Lyst på alt mulig rart. 

Åå det har jeg også[:'(] Tenker på mat 24/7

Æsj!

Tygger tyggis, men blir mer sulten av det. Har frukt liggende tilgjengelig. Drikker masse vann og har hobby (men er for trøtt til å gjøre noe) Begynte å male, men energien var ikke der. 

ORIGINAL: *silly*

Æsj!

Ja, det er neste FOR plagsomt. Også dumme meg, jeg begynte å lese en tråd om middagstips her inne på BV. Jeg satt her som en hund å siklet. Hadde lyst på alt av middagstips. River av meg snart hud og hår [:-]

ORIGINAL: *silly*

Æsj!

Ja, det er neste FOR plagsomt. Også dumme meg, jeg begynte å lese en tråd om middagstips her inne på BV. Jeg satt her som en hund å siklet. Hadde lyst på alt av middagstips. River av meg snart hud og hår [:-]

kjenner meg igen. Slik var det i starten. Alt fristet. Konstant sulten!

ORIGINAL: `Happybody`

Kom hit så drar vi på vidda der vi kan spise og drikke det sunneste som er. Bekkvann og mose [8D]

Neeeeeeeeeeei, jeg kommer så lager du finnbiff til meg mens jeg sitter å sikler på reinsdyrtaxiene [;)]

Back
Topp