Matheo og?

Totti

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Fantaserer litt om navn, er veldig tidlig i graviditeten enda, men litt koselig allikevel :)
Den framtidige storebroren heter Matheo. Har noen forslag på navn til en framtidig lillebror eller lillesøster som klinger fint sammen med Matheo?
 
Milian og Emilie :)
 
Det sto faktisk mellom Matheo og Milian når vi skulle velge navn, så er veldig glad i det navnet :) Emilie passet bra også :D

Da bør dere jo gå for Milian hvis det blir gutt da :D Liker også godt Matheo og Emilie :)
 
Emrik, Max, Olai

Emma, Emilie, Olivia, Live,

Her har samboer og sønn samme forbokstav og vokal, altså lik stavelse i starten av navnet og bare basert på det vil jeg ikke anbefale å ha samme forbokstav på navnene. For jeg går bare utrolig i surr allerede. Nestemann skal ha en helt annen start på navnen :hilarious: men det er bare meg da, ikke sikkert alle har samme problem. Kan jo blande navn uansett, men ekstra lett om det er veldig like.
 
Emrik, Max, Olai

Emma, Emilie, Olivia, Live,

Her har samboer og sønn samme forbokstav og vokal, altså lik stavelse i starten av navnet og bare basert på det vil jeg ikke anbefale å ha samme forbokstav på navnene. For jeg går bare utrolig i surr allerede. Nestemann skal ha en helt annen start på navnen :hilarious: men det er bare meg da, ikke sikkert alle har samme problem. Kan jo blande navn uansett, men ekstra lett om det er veldig like.

Godt poeng. Her har vi søskenbarn som heter Tilda og Tina, det er litt styrete :p
 
Emrik, Max, Olai

Emma, Emilie, Olivia, Live,

Her har samboer og sønn samme forbokstav og vokal, altså lik stavelse i starten av navnet og bare basert på det vil jeg ikke anbefale å ha samme forbokstav på navnene. For jeg går bare utrolig i surr allerede. Nestemann skal ha en helt annen start på navnen :hilarious: men det er bare meg da, ikke sikkert alle har samme problem. Kan jo blande navn uansett, men ekstra lett om det er veldig like.
Kan surre litt noen ganger jeg også :hilarious:
Likte Olai veldig godt, og alle jentenavnene :D
 
Matheo og Nathaniel
Matheo og Adrian
Matheo og Nicolai
Matheo og Milian var veldig fint synes jeg da :)

Matheo og Mina
Matheo og Alexandra
Matheo og Sofia
Matheo og Adele
Matheo og Vendela
Matheo og Leandra
 
Matheo og Nathaniel
Matheo og Adrian
Matheo og Nicolai
Matheo og Milian var veldig fint synes jeg da :)

Matheo og Mina
Matheo og Alexandra
Matheo og Sofia
Matheo og Adele
Matheo og Vendela
Matheo og Leandra
Tusen takk for mange fine ideer til navn :Heartred
Milian er veldig fint da :D
 
Back
Topp