Mathea har lurt meg!!

JeanetteR

Gift med forumet
De siste dagene har hun vært så survete og nettene har vært helt pyton. Jeg trodde igrunn det var noe som plaget henne for hun er aldri sånn.... I går la jeg meg kl 21.30 for å få litt søvn før nattehelvetet startet, og fikk en time på øyet før det var i gang...
Hun har illskreket, nektet å legge seg ned i sengen når jeg har tatt henne opp, og hun må tas opp for trøst, noe annet funker rett og slett ikke, for hun gråter til hun spyr...

Vel, i dag har mor tatt opp kampen med å legge seg på sofaen å sove et par timer på kveldstid. Vi hadde barnevakt på lørdagskveld og mamma måtte ta henne opp for hun skreik så fælt, jeg mistenker at det var da det sklei ut, for i dag innrømmet hun at hun hadde tatt henne med opp på stua så hun fikk sitte på fanget til morfar. Og haha, han kjenner jeg jo godt, jeg kan banne på at de lekte mer enn de bysset! [8D]

Nå har nattugla våknet og i det jeg åpner døren så stilner gråten, jeg går inn og lukker døren og vrælingen fortsetter. Jeg åpner den igjen og hun blir stille, lukker den og hun vræler. MAKAN!!!! Og dette har jeg gått 5 på!!! [:D]
Da gikk jeg fint inn til henne og ga henne smokken i handa og kosen i ansiktet før jeg sa god natt og gikk ut igjen.....

Nå sitter jeg på stua med "lukkede" ører og venter på at hun skal skjønne at mamma ikke er så lettlurt i dag som de forrige dagene. I morgen skal jeg finne hammeren å slå meg med i hodet, før jeg tar den med til mamma og pappa og slår de litt i hodet Greit å ha noen å skylde på [:D] Ungen er ihvertfall 110% frisk [:D]

ORIGINAL: vannmann_81

MAthea er en luring akkurat som mammaen!

Du kan evt lure henne med å sette opp en motor eller noe som åpner og lukker døren ;)

Ikke ta hammeren, ta heller klaskepannen, den er mye større og feitere enn meg. .eh, nei det var feil, det var et annet eventyr.

(det går litt mye i bukkene bruse her.. mor husker ikke andre eventyr på husken uten å blande alle sammen)

Hahaha
Hadde jeg bare hatt klaskepannen min her, men hun er i tr.heim [:(] Kanskje du kan komme å låne meg din?

Foreløbig resultat: Mathea 0- mamman 1 !!!!
Var våken litt over 1 time, og jeg sto på huk på soveromsgulvet med manuell døråpner. Vel, utrolig nok la hun seg til igjen-og sov til 05.15!!!!!!! Da var det tid for morgenpupp, og hun sovnet igjen. Svimlende 08.35 våknet jeg av "mamma, mamma, mamma.......pappa?" [:D]
Og nå er hun blid som ei lerke, som mamman!!!! Gubban!

Så deilig da! Gratulerer med seiern!! 

ORIGINAL: mamma t simen andre

Så deilig da! Gratulerer med seiern!! 

[:D]

Back
Topp