Matglad junior.

*Chill*

Forumet er livet
Thihi....skal si jeg har en matglad liten junior...han har lagt på seg 670g på 10 dager!!! tror jaggu jeg har fløte i puppen jeg...[:D] hadde helsesøster på besøk idag, og alt var i skjønneste orden. Er liksom litt godt å få en bekreftelse på at alt er bra, og at man på en måte gjør ting "riktg"...er så lenge sia sist at jeg føler meg litt rusten i gamet enda...[:D]

hehe,ja kanskje du produserer fløyte du[:D][;)]så godt at alt var bra,han er så skjønn da[:)]

Godt å høre at det er noen som har fløte i puppen..
her er det visst bare skummetmelk - eller kansje til nød litt ekstralett? [:'(]
men nå går ikke teipen på bleiene ann å teipe over hverandre lenger, så det er jo et bra tegn, da[;)]

Dere slår jo oss og [:D]
Hu mi hadde lagt på seg 420 gram på 8 dager. På en måned hadde hun godt opp 1050 gram så skal ikke klage [:D]

her er det visst bare skummetmelk - eller kansje til nød litt ekstralett?
men nå går ikke teipen på bleiene ann å teipe over hverandre lenger, så det er jo et bra tegn, da

Det kommer etter hvert...Du skal se at vips så har han tatt igjen Jonasen min.[;)]

ORIGINAL: Chill24

her er det visst bare skummetmelk - eller kansje til nød litt ekstralett?
men nå går ikke teipen på bleiene ann å teipe over hverandre lenger, så det er jo et bra tegn, da

Det kommer etter hvert...Du skal se at vips så har han tatt igjen Jonasen min.[;)]

I dag var vi på helsestasjonen igjen, og han hadde lagt på seg 170g[:D] siden onsdag- det er bra - mot ca75g i uka før det..[;)]

Her er og en matgla gutt [:D]  Han hadde lagt på sæ 460g på 8 dager og alt va bra med han. Det er så godt å vite at alt er bra med barnet...

Back
Topp