Matfrustrert!

Vaniljekesam

Flørter med forumet
Åååååh. I natt fikk jeg akutt lyst på kanelboller, SÅ lyst at jeg måtte bake. Når bollene sto til heving ville jeg ikke ha det lengre.. Nå har jeg gledet meg i hele dag til å spise taco når jeg kom hjem fra jobb, jaggu forsvant ikke lysten på det også når jeg satte meg med matbordet.. En smule irriterende :p

:P

Er sånn her også, med en gang jeg faktisk finner ut at jeg har lyst på noe må vi kjøpe eller lage det med en gang, hvis ikke har lysten gått over når jeg har det foran meg.. Utrolig irriterende og spesielt når det ikke smaker det samme som jeg hadde tenkt det skulle :P

Jeg fikk brått lyst på vaniljekesam (takket være nicket). Heldigvis skulle samboeren på butikken - yummi :P

Kjenner til det, vet aldri hvordan det ender før tallerkenen står foran meg...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Kjenner meg såå igjen! Her kan gjerne middagen bli ødelagt av at sambo har på noe illeluktende dressing :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her går stortsett alt ned,ingen fast ting jeg har lyst på,men når jeg først får noe for meg forsvinner det ikke før jeg har fått det innabords! Kanelboller har jeg hatt mega lyst på siden igår når jeg leste her,men gidder ikke bake i varmen☀

Haha. Kjenner meg igjen! Jeg er sulten hele tiden. Og det er viktig at jeg ikke spiser når jeg ikke er sulten. I går var jeg ikke skrubbsulten til middag. Det førte bare til at ti minutter etter middagen var spist ble jeg ulvesulten igjen.

Back
Topp