Matforslag?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg er sulten, mett og kvalm på en gang :(
Jeg er antageligvis sulten, men føler magen er stappa (hvorfor aner jeg ikke) og så er det iiiiingenting som frister. Og jo lengre jeg venter med å spise jo mer kvalm blir jeg.
Noen som har forslag til mat?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er sulten, mett og kvalm på en gang :(
Jeg er antageligvis sulten, men føler magen er stappa (hvorfor aner jeg ikke) og så er det iiiiingenting som frister. Og jo lengre jeg venter med å spise jo mer kvalm blir jeg.
Noen som har forslag til mat?

Usj.. Er slik her også :/

Jeg har valgt å la være å spise mange ganger og ender opp som en sur grinete kjærring.
Men så prøver jeg å spise, så blir jeg stappmett etter noen bitt, kvalm og kaster opp, og så blir jeg en sur grinete kjærring alikevel :p

Hva med salte kjeks og smøreost da? spis en eller to om gangen
Kanskje ikke det som frister mest, men hjelper kanskje mot kvalmen?
Mandariner/klementiner synes jeg er godt å spise når jeg er kvalm.
Det gjør meg somregel ikke mer kvalm iallefall :p

Klementiner hørtes godt ut!

Skjære opp frukt og ha på et fat, spis et par biter i slengen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Skjære opp frukt og ha på et fat, spis et par biter i slengen :)

Ja det går mye i gulrot og eple :)
Men det metter liksom ikke... Nå har jeg ikke flere epler eller annen frukt igjen. Banan hadde kanskje vært tingen, det metter. Får ta meg en tur på butikken. Men føler jeg er i "svimeav-form akkurat nå".

Jeg spiser ca. en halv kg klementiner i uka :-D KJEMPEDIGG!!

• Liker
Reactions: BMC
Ja det går mye i gulrot og eple :)
Men det metter liksom ikke... Nå har jeg ikke flere epler eller annen frukt igjen. Banan hadde kanskje vært tingen, det metter. Får ta meg en tur på butikken. Men føler jeg er i "svimeav-form akkurat nå".

Usj :( håper du har noe i huset som kan friste og mette litt :) yogurth med litt musli i?

Mitt beste tips er å spise lite, men ofte ;-) Men kanskje du kan begynne med litt tørre kjeks, det pleier ofte magen å godta. Tom & jerry kjeks gjer nytten :-p
Håper du finner noke som hjelper.
Her hjelper det stortsett bare å spise middag fleire ganger om dagen. Spiser med ca 1,5-2 timers mellomrom.

Spiser alltid bare litt og litt. Endte opp med cheesedoodles og øl :p

Nå kan jeg ikke drikke kullsyreholdig drikke lenger. Da blir det kaos der inne. Men jeg elsker øl. Er så digg med ei kald øl når jeg har vært så varm den siste tiden. Har fått skikkelig dilla på Aass uten. Den smaker så godt! Nå får jeg holde meg til saft, juice og vann.

Fikk ikke lite lyst på en iskald Munkholm nå! :)

Jeg liker også å småspise på snøfrisk + kjeks (speltkjeks helst)! Utrolig undervurdert!

Back
Topp