Matforgiftning

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Er det noen som vet om matforgiftning er spesielt farlig for gravide? Jeg vet at listeria og toxoplasmose er farlig, men hva med andre typer matforgiftning? Tror jeg og mannen har fått ett eller annet magevirus, mest sannsynlig fra mat. :anyone

Spurte tilfeldigvis legen min om dette i forrige svangerskap da jeg fikk en mage-tur rett før jeg ble gravid og hadde den ferskt i minnet.

Han sa at det som regel ikke var noe problem for den lille i magen (- listeria eller toxoplasmose), men at det var viktig og holde seg hydrert :-)

God bedring :-)

Spurte tilfeldigvis legen min om dette i forrige svangerskap da jeg fikk en mage-tur rett før jeg ble gravid og hadde den ferskt i minnet.

Han sa at det som regel ikke var noe problem for den lille i magen (- listeria eller toxoplasmose), men at det var viktig og holde seg hydrert :)

God bedring :)

Får prøve på det! Sliter veldig med å få I meg noe som helst fra før av grunnet kvalme og oppkast :sorry:

Huff :sorry: Hvis det varer lenge og du sliter med å få i deg væske hadde jeg kontaktet legen for spørre om muligheten for intravenøst.

Har fått legetime om et par dager. Må se på om jeg kan få noe kvalmestillende. Håper det hjelper! :(

Huff :sorry: Hvis det varer lenge og du sliter med å få i deg væske hadde jeg kontaktet legen for spørre om muligheten for intravenøst.

Fikk afipran hos legen så håper det hjelper! Fikk også sykemelding

• Liker
Reactions: FST
Back
Topp