Matforgiftning

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Var på kurs tirsdag og onsdag. Torsdag våknet jeg med en brennende følelse i magen. Samtlige kollegaer fra vårt senter hadde også smerter i magen men de var litt annerledes enn mine. Lege og jeg konkluderte med en mild matforgiftning. Men nå syns jeg magen har krympet litt de to siste dagene og det stresser meg litt :( noen grunn til å være bekymret?

Min har og krympet. Kanskje lufta begynner å gå ut?

Min har og krympet. Kanskje lufta begynner å gå ut?
Helt sikkert det. Eller ev at vesken jeg har i buken tas opp i kroppen.
Men har ikke krympet med de to eldste. Og med 3 gull som ikke har vokst frem så kjenner jeg at bekymringen er ekstra stor.

Huff det forstår jeg. Har vært kjempe engstlig selv et par dager siden magen har krympet og symtomene forsvinner. Men fikk høre hjertelyd hos legen å da lettet 10 kg fra skuldrene. Håper alt er bra med lille. Det er det helt sikkert. :)

Jeg syns og at magen var veldig liten i dag tidlig. Er 10+5. Men symptomer så det holder. Har du symptomer og? Vet venninna mi hadde matforgiftning mens hun gikk gravid og det gikk bra.

Jeg ble matforgiftet på kanariøyene i uke 26 sist gang. Kastet opp i en dag, både jeg og kjæresten. Gikk helt fint med lille. Hvis det er farlige bakterier, som toxoplasmose eller listeria er det vel sjeldent noen symptomer på det.

Jeg syns og at magen var veldig liten i dag tidlig. Er 10+5. Men symptomer så det holder. Har du symptomer og? Vet venninna mi hadde matforgiftning mens hun gikk gravid og det gikk bra.
Symptomer har jeg egentlig ikke noe særlig av. Sånn rent bortsett fra ømme bryster og lite energi. Kan ha litt smerter i magen av og til men nødvendigvis ikke hver dag. Men får veldig vondt om jeg blir sliten,så da er det bare å legge seg ned.

Back
Topp