Matforgiftning i Krakow!!

*Maiken**

Gift med forumet
Ja, da har vi komt hjem igjen fra jentetur i Krakow. Reiste onsdags morgen og fra torsdag til idag har jeg spydd og hatt diaré i ett!! Fy faen for en flytur hjem!! Så typisk min uflaks å få slikt på tur!! Er enda kjempe dårlig og springer på do i ett:(
klærna jeg kjøpte på onsdag har allerede blitt store, så er en skikkelig slankekur dette her!!
Sorry klaging, men er møkklei nå for hele turen har jeg satt på et smil og sagt at det går greit for å ikke ødelegge stemningen for de andre...

Uff så kjedelig.. God bedring :-)[:)]

offameg!!!! så drid [&:] Får hba du komme deg fort[:D]

neeeeeeei! Også du som hadde gledet deg så! Fy f.. for en dritt tur hjem,bokstavlig talt.
Utrolig surt!Masse god bedring.

ånei!!! [:@][:@]
masse go bedring!! så får du bestilla ein nye jentetur [:D]

Æsj så surt!! Turistsyken er ikke noe morsomt å få. Men side du fortsatt har det burde du sjekke deg for salmonella! For du burde ha blitt bedre nå...

Håper du har fått noen fine opplevelser til tross for magetrøbbel [&o]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Æsj så surt!! Turistsyken er ikke noe morsomt å få. Men side du fortsatt har det burde du sjekke deg for salmonella! For du burde ha blitt bedre nå...

Håper du har fått noen fine opplevelser til tross for magetrøbbel [&o]

Akkurat det tenkte jeg også [8D] God bedring [:)]

Æsj, så surt!!! HÅper det går bedre nå, god bedring!

ORIGINAL: UneMi

neeeeeeei! Også du som hadde gledet deg så! Fy f.. for en dritt tur hjem,bokstavlig talt.
Utrolig surt!Masse god bedring.

sign

Idag er formen mye bedre, men tar ikke sjangs på noe mat enda!! Magen kjennes mye bedre, er verre med rompa, haha!!
Har hatt matforgiftning før og da varte det en uke, så det er nok ikke sarmonella. Da blir man dausjuk med feber og greier.
Det var deilig å komme hjem og se mann og barn igjen:)

Ånei!!! [:o] Og så sånn som du hadde gledet deg!!!

Masse god bedring!!!!

Back
Topp