Matforgiftet...

England:)

Betatt av forumet
Jeg trodde først at jeg omsider hadde fått den vanlige kvalmen, men etter å ha kastet opp konstant i et døgn måtte det være noe annet... Har fått skikkelig matforgiftning, og måtte få kulltabletter i går. Kan matforgiftning ha noe å si for foster? Kom mest sannsynlig fra dårlig kjøtt fra resturant...

Det kommer nok helt an på hvilken bakterie som gjorde deg syk.. Ikke for å skremme, men Listeria er kjempeskummelt, sannsynligvis ikke så veldig farlig for deg men for fosteret.. Jeg ville hørt med legen!

Jeg ble matforgiftet forrige svangerskap med noe som heter campylus bacter, det var ikke farlig for barnet Toxoplasmose derimot kan gi fosterskade. Du må levere avføringsprøve for å finne ut hva du har fått i deg.
Selv har jeg fått god gammeldags omgangssyke og har spydd i ett kjør siden igår...veldig slitsomt!

Det var ikke bare vanlig omgangssyke da?

Baby4us:

Hvordan klarer du være 98 uker gravid? :) (ser bildet i signaturen din) :)

Super Trult: det er veldig tungt og vanskelig skal jeg si deg.. Muligens på tide og fjerne tickeren.. Ser at den kan skape forvirring:))

hahaha! Jeg ler!

og jeg heier virkelig på at den kjempebabyen din kommer før november ;)

Nå er jeg dårlig på tredje dagen, men ikke så ille som på mandag heldigvis... men hadde kanskje vært greit å vite hva slags bakterie jeg har fått i meg ja... Toxoplasmose er jeg nok immun mot. Men jeg spiste jo lammekjøtt, og er ganske sikker på at det er dette jeg har blitt dårlig av...

Har ringt jordmor for å spørre, der hadde ingen tid, men skulle ringe tilbake. Det gjorde de aldri, så får mase mer i morgen. Håper jeg ikke har fått i meg noe som skader forster....sukk.....

Back
Topp