B Babyboom Forumet er livet *MIA* 17 Jan 2009 #1 Vet det er lagt ut før, men flere som har spurt om dette, så kanskje vi skal få det på topp ? Lamme- og storfekjøtt kokt 4 mnd Svinekjøtt kokt 4 mnd Hønse-og kylling kjøtt kokt 3 mnd Fisk kokt 2 mnd Grønnsakspureer kokt 1-2 mnd Fruktpureer 1 år
Vet det er lagt ut før, men flere som har spurt om dette, så kanskje vi skal få det på topp ? Lamme- og storfekjøtt kokt 4 mnd Svinekjøtt kokt 4 mnd Hønse-og kylling kjøtt kokt 3 mnd Fisk kokt 2 mnd Grønnsakspureer kokt 1-2 mnd Fruktpureer 1 år
A AKOSLO Flørter med forumet 18 Jan 2009 #2 gjelder det også om kjøttet har vært fryst, tint og kokt. fryse det igjen? hvor har du fått disse frysetidene fra?
gjelder det også om kjøttet har vært fryst, tint og kokt. fryse det igjen? hvor har du fått disse frysetidene fra?
B Babyboom Forumet er livet *MIA* 18 Jan 2009 #3 ORIGINAL: AKOSLO gjelder det også om kjøttet har vært fryst, tint og kokt. fryse det igjen? hvor har du fått disse frysetidene fra? det vet jeg ikke, men jeg har fått det fra boken lettlaget barnemat fra cappelen
ORIGINAL: AKOSLO gjelder det også om kjøttet har vært fryst, tint og kokt. fryse det igjen? hvor har du fått disse frysetidene fra? det vet jeg ikke, men jeg har fått det fra boken lettlaget barnemat fra cappelen