Matdilla

Frøken Fin

Andre møte med forumet
Opplever dere noen cravings eller har dere noe dere ikke klarer å spise/drikke lenger?

Selv er jeg skikkelig matlei, magen spenner så jeg føler jeg er mett hele tiden fast jeg er sulten. Ikke lyst på varm mat, kun lyst på frukt å bær og melk. MASSE ISKALD MELK!

Nei, er egentlig som normalt med mat og drikke nå. Eneste er at kaffe frister fremdeles ikke, er bare iskaffe og sånt i så fall.

Lite lyst på brødmat og pålegg, synes det er så ekkelt å svelge ned. Vann er og desverre stort sett ganske ekkelt.. Men hamburger vil jeg ha, og solo;)

Opplever dere noen cravings eller har dere noe dere ikke klarer å spise/drikke lenger?

Selv er jeg skikkelig matlei, magen spenner så jeg føler jeg er mett hele tiden fast jeg er sulten. Ikke lyst på varm mat, kun lyst på frukt å bær og melk. MASSE ISKALD MELK!
Heldig med den da. Det er jo ikke det værste man kan ha lyst på. Jeg har bare lyst på junk food. Sånn skikkelig fyllesykmat er det eneste jeg vil ha.. Spiser det jo selvfølgelig ikke hele tia, bare innimellom:p

Kaffe har ikke fristet på flere måneder.
Ellers er matvanene ganske like, frukt er digg om dagen ! :-)

Sjokolademelk og nudler er det eneste jeg virkelig vil ha, men får så halsbrann av nudler :P Ellers klarer jeg ikke hvitost på skive lenger. Utenom det, er alt som normalt.

Når jeg har fine mat / drikke dager så klarer å få i meg fanta, frukt, appelsin jus, baguett med dansk ost og kylling pålegg.
Så er kjempe glad at endelig kan få i meg noe. Det var noen tøffe måneder :banghead:

Vært litt godtesyk ellers er det sprøstekt løk fungerer ikke mer

Jeg har bare lyst på mat hele tiden jeg :) Brus er jeg ikke så fan av lenger :p og det er jo bare bra.

Jeg kan ikke drikke noe med kullsyre lenger, men har såå lyst på Pepsi Max. Ellers går det mye i sjokolademelk for tiden, og surt smågodt har blitt en storfavoritt. Men prøver å spise sunt, så gjør alt jeg kan for å styre unna alt som er usunt :p

Jeg varierer litt fra dag til dag i forhold til hva jeg er fysen på. Jeg har aldri vært spesielt begeistret for gjærbakst, men under graviditeten nå har jeg stadig vekk blitt skikkelig sugen på sånne store, saftige kanelboller en kun får kjøpt på cafe eller hos baker. I første trimester var det lakris jeg bare måtte ha. Ellers har jeg overhodet ikke lyst på sjokolade lenger, og det var det beste jeg visste før. Rart!

Har ikke lyst på noen ting.. Aldri hatt cravings. Så lei av å være matlei. Vært litt kvalm igjen de siste 3 dagene også.. :(

MÅ ha surt godteri! Helt krise hvis det blir tomt :p Og jordbærmelk, men jeg blir så dårlig av det :p

Ingenting jeg kommer på som byr meg skikkelig imot :)

Back
Topp