Matdilla

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Selv når jeg ikke er gravid har jeg dilla på enkelte matretter... Flere Enn meg som har det slik? nå har jeg skikkelig dilla på og sug etter hjemmelagde kjøttboller og chilidip!!! Kanskje ikke så bra for ammingen - men akk såå godt!

Jeg også.. Nå går det mye i laks:-) Mmmm!

Ikke mat, men sukker! Blir rett og slett uvel hvis ikke jeg får i meg noe med sukker. Kommer til å forbli stor som et hus resten av livet om ikke det går over snart.

Ikke mat, men sukker! Blir rett og slett uvel hvis ikke jeg får i meg noe med sukker. Kommer til å forbli stor som et hus resten av livet om ikke det går over snart.
Haha.. Går ikke å lure kroppen da? Tyggis og funsaft feks? :-P

Jeg har vært superflink de to siste ukene;-) Får lov å kjøpe meg en sjokkis hver fredag.. Og en brus.. Thats it.. (sånn rent bortsett fra skillingsbollene jeg spiste i går.. Men de var hjemmebakt så det teller ikke;-))

Haha.. Går ikke å lure kroppen da? Tyggis og funsaft feks? :-P

Jeg har vært superflink de to siste ukene;-) Får lov å kjøpe meg en sjokkis hver fredag.. Og en brus.. Thats it.. (sånn rent bortsett fra skillingsbollene jeg spiste i går.. Men de var hjemmebakt så det teller ikke;-))
Har prøvd. Funker en stund, bare. :p går mye frukt her, for å si det sånn. :p

Jeg er RAM på påskegodtet om dagen gitt... Har sagt til meg selv at jeg skal få lov til over påske og så er det innstramming deluxe!

Sånn på matsiden så er alt med smelta ost godis, og det er jo heller ikke helt slankemat... Men, noen gleder må man ha...

Jeg er RAM på påskegodtet om dagen gitt... Har sagt til meg selv at jeg skal få lov til over påske og så er det innstramming deluxe!

Sånn på matsiden så er alt med smelta ost godis, og det er jo heller ikke helt slankemat... Men, noen gleder må man ha...
Jeg har også gitt meg frist til over påske på snopet, så da får vi klage over sukkerabstinenser sammen fra 1.april! :p

Jeg har også gitt meg frist til over påske på snopet, så da får vi klage over sukkerabstinenser sammen fra 1.april! :p
Den er jeg med på;-) Så lenge jeg får fredagssjokkisen min;-) Skal begynne 30 days shred over påske også, så nå er slakkisdagene over;-)

Den er jeg med på;-) Så lenge jeg får fredagssjokkisen min;-) Skal begynne 30 days shred over påske også, så nå er slakkisdagene over;-)
Fredagssjokkis er lov! :)
Jeg begynner 30ds på nytt over påske, så da kan vi sparke hverandre bak når det trengs.:p drittlei av å ha disse ekstra kiloene, så må bare ignorere kneet. :)

Jeg begynner 30ds på nytt over påske, så da kan vi sparke hverandre bak når det trengs.:p drittlei av å ha disse ekstra kiloene, så må bare ignorere kneet. :)
jeg vil også være med! Hva er 30ds? Me. Litt skeptisk til å kutte alt sukker med en gang, svigersøster mistet nesten melka da hun kutta sukker, så måtte bare gi opp sukkerstoppen... Alt med måte!

jeg vil også være med! Hva er 30ds? Me. Litt skeptisk til å kutte alt sukker med en gang, svigersøster mistet nesten melka da hun kutta sukker, så måtte bare gi opp sukkerstoppen... Alt med måte!
30 days shred. Hu Jillian fra Slankekrigen som har laget forskjellige torturmetoder, og det er liksom den første. Etter den tenkte jeg å prøve Ripped in 30, det er en annen variant av samme torturen. ;)

Hu gikk kanskje ned for fort når hu kutta sukkeret, da?
Jeg tenker at man må få lov til å leve litt også, selv om man skal ha av seg babykiloene. Hvis jeg skal holde meg unna alt som heter sukker helt frem til jeg er på matchvekt igjen, så kan jeg like godt flytte opp på hytta. Da hadde jeg nemlig blitt så sur og grinete og fæl å ha i hus at jeg nok hadde blitt kastet ut. :p

Jaa:-) 1. dag tirsdag over påske?:-)

The more the merrier!;-) Men husk å skrive opp vekt og ta mål, for resultatene skal komme rimelig kjapt;-)

Likerliker!

Back
Topp