Matchende klær

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hva tenker dere om å matche barna deres? Er vel Lindex som har slike klær til mor og datter nå for eksempel. Harry, søtt eller fint? :-)

Har ingen datter, men med unntak av bunad synes jeg ikke det er fint :-)

Nei det gjør jeg ikke. Syns ikke barn skal kle seg som voksne om du skjønner... Kan jo vøre søtt til spess anledninger men ikke ellers ;) hender jo frøkna vil f.eks ha flette i håret lik min og ros genser hvis jeg har det men det blir jo ikke like klær forde :p

Vi har av og til matchende sokker, hvis det teller? Det syns hun er stas. :p
Ellers syns jeg det er litt harry, sånn til hverdags.

Hender jeg og barna kler oss "likt". F.eks så gikk vi begge i sort skjørt, og tynn strømpebukse begge to. Jeg strekte håret mitt, og da ville hun også. Ser ikke noe galt i det. Blir jo aldri HELT likt.

Men storesøster og lillesøster kler jeg ofte likt, på julaften, 17.mai osv. Synes det er fint!:) men sikker mange som er uenig med meg :p

Liker det ikke. Det nærmeste jeg kommer å ha matchet sønnen min, er at vi ofte går i like fargetoner. En venninne som kommenterte det, at jeg ubevisst matchet han fargemessig :p

Vi har like, stripete kjoler fra Lindex. Kjøpte de til et bryllup i sommer.

Kjolen til ungen er sydd i et annet snitt enn min, med knytebånd i livet. Det er absolutt ikke en voksenkjole til barn selv om både hennes og min er hvit med blå striper. :P

Litt vanskeligere å matche når jeg har en sønn, men synes det er kult jeg når vi gjør det :) Blir jo ikke likt tøy, men synes det er gøy med samme farger. Han kan f.eks ha på seg sløyfe i samme farge som kjolen min (og pappaens slips). Eller at han har skjorte i en farge og jeg topp i samme :) Han og pappaen har noen ganger på seg likt, synes det er fint

Frøkna kan finne på å kle seg "likt" som med ved at du finner klær i skapet som ligner på mine. Men vi har ikke noen klær som er like bortsett fra joggebukse og sokker :P

Pleier ikke det, men tuppa på 3,5 syns det er stas når vi er "like" av vi begge har skjørt og lignende :)

Aldri gjort det, men.. Meh.. tenker ikke over det. De får bare gjøre det de som vil!

Back
Topp