Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du tingene dine i da?Brukerikke veske![]()
I en lommebokHva har du tingene dine i da?
Åja, tenkte mer på småting som ikke får plass i en lommebok, men da regner jeg med at du ikke har med deg så mye. Jeg har småbarn så alltid greit med en veske herI en lommebok
Trenger bare kortene minr jegÅja, tenkte mer på småting som ikke får plass i en lommebok, men da regner jeg med at du ikke har med deg så mye. Jeg har småbarn så alltid greit med en veske her![]()
Synes uansett ikke det er noe noen skal føle seg truffet av, er ingenting i veien med å være opptatt av antrekk og personlig stilSer ut til at dei fleste trur at eg bruker tid kvar dag til å matche antrekk, må berre understreke at eg på ingen måte tenker på dette før eg stormer ut døra på jobb, det er berre når eg ein sjelden gang skal på byen at "problemet" dukker opp
Men det ser eg jo også at eg berre må gi blaffen i mitt "ryddige" hode, og heller blande litt meir![]()
Tusen takk for svar alle sammen![]()
Samme gjer eg, hadde blitt mykje rare antrekk om eg skulle valgt dei om morgonenSynes uansett ikke det er noe noen skal føle seg truffet av, er ingenting i veien med å være opptatt av antrekk og personlig stiljeg er ikke like flink hver dag, men jeg finner ofte frem morgendagens antrekk på kveldstid, sånn at jeg føler meg fin og fresh på jobb
Ikke tid til slike ting på travle morgener
![]()