Matche sko og veske?

Jeg har ei veske jeg bruker, uavhengig av hva jeg har på meg. :P

Matcher ingenting her heller, rett og slett ikke tid eller råd til å finne det perfekte antrekket daglig. :p

I en lommebok
Åja, tenkte mer på småting som ikke får plass i en lommebok, men da regner jeg med at du ikke har med deg så mye. Jeg har småbarn så alltid greit med en veske her :)

Har sko og vesker i alle mulige farger, kun ett par svarte sko og en svart veske, så hos meg er det konstant mismatch.

De svarte skoene og veska bruker jeg i begravelser. Tror faktisk de ble kjøpt inn -fordi- jeg skulle i begravelse.

Jeg liker farger og syns selv at jeg blir kjedelig hvis jeg har bare to farger på meg en dag, så jeg er nok litt motsatt av deg ;)

Jeg har aldri tenkt på det. Fargesjemaet mitt her går mest i svart. Kanskje jeg har en lilla regnjakke eller en rød veske en dag. Men det meste som skiller seg ut her er stelleveska som er grå og joggeskoene som har litt blått på seg.

Ser ut til at dei fleste trur at eg bruker tid kvar dag til å matche antrekk, må berre understreke at eg på ingen måte tenker på dette før eg stormer ut døra på jobb, det er berre når eg ein sjelden gang skal på byen at "problemet" dukker opp;)
Men det ser eg jo også at eg berre må gi blaffen i mitt "ryddige" hode, og heller blande litt meir:)
Tusen takk for svar alle sammen:)

Ser ut til at dei fleste trur at eg bruker tid kvar dag til å matche antrekk, må berre understreke at eg på ingen måte tenker på dette før eg stormer ut døra på jobb, det er berre når eg ein sjelden gang skal på byen at "problemet" dukker opp;)
Men det ser eg jo også at eg berre må gi blaffen i mitt "ryddige" hode, og heller blande litt meir:)
Tusen takk for svar alle sammen:)
Synes uansett ikke det er noe noen skal føle seg truffet av, er ingenting i veien med å være opptatt av antrekk og personlig stil :) jeg er ikke like flink hver dag, men jeg finner ofte frem morgendagens antrekk på kveldstid, sånn at jeg føler meg fin og fresh på jobb :) Ikke tid til slike ting på travle morgener :D

Har ikke tenkt tanken en gang på om feks veske og sko matcher.. Bruker de skoene som er behagelige og passer for anledningen og den vesken som oppfyller behovet der og da..

Jeg har en fin vinterjakke, og begge veskene mine er svarte. Jeg bruker kun mine vintersko, da føttene mine ikke har det helt bra. Støvletter som passer finner jeg ikke. Så her matcher kanskje fargene, men det er mange ulike stoffer og stiler om hverandre. Jeg blir nok ikke et moteikon med det første :-P

Det er nok her det viser seg at jeg ikke har forstått dette med shopping

Jeg har ikke mange vesker. (akkurat nå bruker jeg stelleveske og har to fordi jeg har vunnet her.) jeg har normalt sett en (svart de senere tider) veske til den er oppbrukt.

Sko velger jeg ettet vær, og jeg har ikke mange av hver type.

Matcher ikke, men alle skoene og veskene mine er i basis farger. Så de passer fint sammen uansett, feks svart veske og grå sko :)

Synes uansett ikke det er noe noen skal føle seg truffet av, er ingenting i veien med å være opptatt av antrekk og personlig stil :) jeg er ikke like flink hver dag, men jeg finner ofte frem morgendagens antrekk på kveldstid, sånn at jeg føler meg fin og fresh på jobb :) Ikke tid til slike ting på travle morgener :D
Samme gjer eg, hadde blitt mykje rare antrekk om eg skulle valgt dei om morgonen;)

Back
Topp