Matche sko og veske?

sogn78

Forumet er livet
VIP
No for tiden er det jo mote at ting passar minst muleg samen, noko eg merkar eg sliter litt med;)

Men kva gjer du ift sko og veske? Brukar du cognac farga veske og svarte sko? Nude sko til blå veske? Kva er "lov" og kva er ikkje lov syns du? :D

Matcher ingenting her i gården:p den moten bryr jeg meg fint lite om og går med det jeg føler for. Vesker liker jeg ikke, bortsett fra stelleveska som er et must for å få med meg ting

Jeg matcher ikke farger nei, hvis jeg går med sort jakke så går jeg ikke med sort veske f.eks. Jeg er mer opptatt av å ha balanse i selve stilutrykket gjennom kontraster, mer enn bare farger. Hvis jeg går med en veldig fin kåpe synes jeg det er kult å matche det med noen rocka sko og en røff veske :) går jeg med joggesko og denimjakke så bruker jeg gjerne en veske som ser litt mer eksklusiv ut.

Går med alle farger som er, mellom både sko og vesker. Elsker farger. Men favoritt er som regel svarte pumps med gul veske. Evnt gule sko med svart veske :p

Men har i alle farger og det spørs hvor mye jeg vil ha med meg også ut. Noen av veskene er små, andre store.

Jeg hater matching, så matcher ikke noe.

Takk for svar alle sammen:) Ser jo at det er berre det matche-genet mitt som er problemet her;)
Altså eg har ikkje svart kåpe, svarte sko og svart jakke feks, men syns det blir for "travelt" å ha feks blå kåpe, svarte sko og cognac farget veske ;)
Og så lurer eg veldig på om eg må ha nude farga veske til dei nude farga pumpsa mine;)

Jeg hadde alltid sko, veske og jakke som passet sammen før.
Hadde aldri på brunesko og svart veske f.eks.
Hadde da masse vesker, sko og jakker og det matchet.
Så fikk jeg barn, klesbudsjettet mitt ble redusert drastisk og nå er jeg fornøyd bare jeg har ett par sko :p
Veske har jeg ikke kjøpt på mange år, så skal vi noen steder er lommene til mannen flotte å ha :D hihi
Men i dag passer brunt og svart flott sammen, og det er litt tøft og ha en farge som skiller seg litt ut fra resten av antrekket. Så bruk farger om hverandre, men pass på så det ikke blir for mye hulter til bulter ;)

Jo da, jeg synes det. Alle sko og alle vesker i svart, gjør det slik at sko passer alltid til veske :D

Last edited:
Matcher ingenting her i gården:p den moten bryr jeg meg fint lite om og går med det jeg føler for. Vesker liker jeg ikke, bortsett fra stelleveska som er et must for å få med meg ting

Haha, da er du som meg! :P
Jeg ser ikke ut som en regnbue, altså, men å matche ditt og datt gidder jeg ikke å bry meg om. ;)

Haha, da er du som meg! :P
Jeg ser ikke ut som en regnbue, altså, men å matche ditt og datt gidder jeg ikke å bry meg om. ;)

Hehe. Nei, regnbue er ikke jeg heller :p har et par lette sommersko, og et par fritidssko. Det får holde. Er for meg, og har alltid vært, bortkastet å bruke penger på noe mer.

Tanken har ikke engang slått meg, om jeg kommer ut døra uten gulp på skulderen og melkeflekk på puppen så er jeg storfornøyd ;)

De fleste skoa mine er sorte, jakkene mine er sorte, vesker har jeg lite av men de er ikke nødvendigvis sorte. Bekymrer meg ikke veldig for fargekombinasjoner da jeg helst bruker sort :P

Klærne mine passer sammen, men syns det er harry om man matcher alt etter farge. Sko, veske, tilbehør etc. Det er vel ikke på mote å gjøre det heller?

Klærne mine passer sammen, men syns det er harry om man matcher alt etter farge. Sko, veske, tilbehør etc. Det er vel ikke på mote å gjøre det heller?
Nope :) det er en ganske utdatert "regel". Nå er det ingen regler lenger, kun personlige preferanser :)

Back
Topp