Matbokser og drikkeflasker

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Jeg trenger å få kjøpt inn nye matbokser og drikkeflasker til barna. Noen spesielle dere vil anbefale, og hvor kjøper man de?

Kriterier: trygge (ikke farlig plast/giftstoffer)
Ok rengjøring i oppvaskmaskin

:)

Jeg kjøper ofte sistema til barna mine + til samboeren :).
Kvalitet matbokser til ok pris , det er i tillegg mange forskjellig typer.

Vi bruker mest sistema Bento Lunch To Go (denne har et kjekt lite beger som man kan ha yoghurt , druer , osv i ). Den har i tillegg til et stort rom til brødskiver + et lite til frukt/grønnsaker :).

Vi har også noen sistema lunch Cube :)

Vannflasker så bruker vi mest camelbak ( 8 åringen bruker Eddy + , 5 åringen og 2 åringen bruker barne flaskene)
2 åringen har i tillegg en flaske fra sistema fordi hun biter og ødlegger så mye tuter på camelbak for tiden :/.

Jeg kjøper ofte sistema til barna mine + til samboeren :).
Kvalitet matbokser til ok pris , det er i tillegg mange forskjellig typer.

Vi bruker mest sistema Bento Lunch To Go (denne har et kjekt lite beger som man kan ha yoghurt , druer , osv i ). Den har i tillegg til et stort rom til brødskiver + et lite til frukt/grønnsaker :).

Vi har også noen sistema lunch Cube :)

Vannflasker så bruker vi mest camelbak ( 8 åringen bruker Eddy + , 5 åringen og 2 åringen bruker barne flaskene)
2 åringen har i tillegg en flaske fra sistema fordi hun biter og ødlegger så mye tuter på camelbak for tiden :/.

takk! Har vært fornøyd med produkter fra sistema tidligere, så bare hoppa på kampanjen kitchn hadde nå. Selv om det er gode produkter blir de slitt og ødelagt etter flere års bruk de også. God bonus for at de er så greie å vaske i maskin :)

Bruker camelback Eddy+ som drikkeflaske og mepal matboks til både 4 og 2 åringen. Vært veldig fornøyd i alle år med den kombinasjonen

Flaskene er ofte på tilbud Obs og matboksene på Jernia:)

Back
Topp