matboks

Har noen enkle, store fra Nille, tror de kostet 20,-. Plass til to brødskiver, yoghurt og litt frukt/grønt (om brødskivene er delt i to og stablet oppå hverandre).

Har også matboksene fra Bama, men de er ikke like høye, så der må kanten på yoghurtbegeret klippes av for å få plass + at de tar stor plass i sekken. Liker best de fra Nille :)

Vet ikke hvilke merke det er, men har en med tre rom fra traktøren. Da har hun hovedmaten (skiver, middagsrester, Lefser , pizzasnurrer osv) i det store rommet , frukt , bær og nøtter i det ene lille , og yoghurt i det andre lille :) veldig fornøyd med den.

Vi har så mange forskjellige matbokser, så jeg husker ikke merke på alle :P Men den jeg er mest fornøyd med er den matboksen med tre deler ifra Tupperware :) Da har jeg en hovedboks til maten og så følger det med to ekstra, litt mindre bokser, som jeg kan putte frukt, bær, grønnsaker, rosiner osv oppi som får plass oppi den store boksen :)

Har en del fra nille. Slike gjennomsiktige som var på tilbud til 15kr tidligere i høst. Akkurat passe store.

Har en haug forskjellige bokser, men syns det er veldig kjekt med de med flere rom :-)

Her har vi fra blafre. Synes den er veldig fin:)
Kunne tenkt meg en større senere som har plass til brødskive, yoghurt og frukt:)

Tupperware :D heilt perfekt :) han har og ein venneby matboks, men den sprike i alle ender :p

Sent from my iPhone using BV Forum

blei en kjapp tur innom det lokale kjøpe senteret i går; kom over en matboks på norli, sånnen sammenleggbar med to rom inni, fulgte med skje og gaffel , spent på åssen den funker, har sett blafre boksene og de ser knall tøffe ut, tupper sine å; hva er prisen på de overnevnte ?

Vi har den bra Bama en gul og en blå, med to rom. Perfekt til brødskive, yoghurt og frukt :)

Blafre sin uglematboks, veldig fornøyd med den :) Stor matboks, og har en liten del og en stor del inni :)

Back
Topp