Matboks barnehage

Brunette87

Forelsket i forumet
Noen som har tips til matboks til barnehage bruk med flere rom kombinasjoner? Altså ikke bare 1 stort rom, men flere forskjellige rom lag på lag liksom. God plass. Hvor får man tak i det?

Og drikkeflaske som ikke lekker.

Sistema på obs og camelbak/contigo :)

Drikkeflaske som ikke lekker for oss er Camelbak sin flaske for barn. Den klarer barnet mitt å lukke skikkelig helt selv også.

Ellers vært fornøyd med Blafre sine matbokser. Jeg fortrekker de mindre med bare ett rom, men de har med 3 rom i fin størrelse. Prøvde meg på sistema men den passa skikkelig dårlig i oppvaskmaskina vår :p

Liker Mepal sine matbokser veldig godt, pene og holdbare og kan fint åpnes av 1,5-åringen vår.

Sistema-matboks er gull!
Blafre sine er jeg ikke fornøyd med annet enn utseende. Lokket må festes med strikk og det sitter ikke skikkelig. Så den blir ikke brukt her.
Camelbak drikkeflaske funker fint :)

Liker bedre å ha frukt i en boks og lunsj i en. Vanskelig for barna å ikke starte på frukten er tupperware fan!

Monbento tresor matboks fikk lille til jul. Liker den veldig godt :). Og avent sine drikke flasker med sugerør

Liker bedre å ha frukt i en boks og lunsj i en. Vanskelig for barna å ikke starte på frukten er tupperware fan!

Enig! Da vi måtte ha med mat i bhg fikk vi beskjed om å ha det i forskjellige bokser nettopp av den grunn.

Bama, de rektangulære med to rom. Billige, enkle å åpne og lukke, stables fint, plass til yoghurt.
jeg kastet alle andre, og kjøpte kun disse. Har nå fire unger med nistepakke hver dag.
termoflasker med skrukork tester vi nå, da alt annet har begynt å lekke over tid.

Back
Topp