Matallergi!?

Hot*Mama

Gift med forumet
Er det noen her med matallergi, og da mener jeg dere, og ikke de små?[;)] Hvordan reagerer dere om dere spiser det dere ikke tåler? Jeg har selv fått vite hos legen at jeg ikke tåler kaffe, melk og egg, men har ikke fått noe videre veiledning en det, så aner jo ikke helt hva det er jeg må styre unna og hva jeg fremdeles kan spise! Men for en stund siden var jeg syk og drakk ikke kaffe på to uker- merka utrolig stor forskjell når det kom til magen, hadde ikke sånn vondt lenger og var heller ikke oppblåst.. Kan det være derfor jeg er så trøtt, fordi jeg spiser ting jeg ikke tåler?[8|]

gjær og melkesukker er ting jeg skal holde meg unna...

blir oppblåst av gjær, og får grasalt løs mage når jeg spiser/drikker ting med melk i...

skjer ikke hver gang - men ofte - at jeg eks har spist en saus ellernoe med melk i - så tar det 5 minutter og så må dakars dolly løpe på do... [&:]

ORIGINAL: Dollface™

gjær og melkesukker er ting jeg skal holde meg unna...

blir oppblåst av gjær, og får grasalt løs mage når jeg spiser/drikker ting med melk i...

skjer ikke hver gang - men ofte - at jeg eks har spist en saus ellernoe med melk i - så tar det 5 minutter og så må dakars dolly løpe på do... [&:]

Uffda!![:D]

Jeg tror jeg må ringe legen og få en time igjen, så jeg får litt mer svar.. er sååå utrolig lei av og være konstant trøtt!![&o]

stor sjans for at du er trøtt fordi du spiser ting du ikke tåler ja..

Har melke og egg intoleranse.
Kan spise små mengder i mat, men ikke drikke melk eller spise egg på brødet.

Får helt sykt vondt i magen og løper ofte på do.

ORIGINAL: Juliejr

Har melke og egg intoleranse.
Kan spise små mengder i mat, men ikke drikke melk eller spise egg på brødet.

Får helt sykt vondt i magen og løper ofte på do.

Jeg tror nok jeg har noe av det samme som deg ja..[8|]

Back
Topp