Mat?

prøver, men det er vanskelig. variasjonen er stor til tider- spiser eg ikke det eg har lyst på kan eg glemme å spise. det kommer bare i retur!
Utrolig kjipt men satser på det går over:)) Får som regel i meg fem om dagen hvertfall:)

Men holder meg unna nei-listen eg og;)

Eg styrer unna nei lista og tilbereder maten rett, eg lika egentleg biff som er litt rød i midten men no steike eg den helt gjennom[:)]

Jeg tenker mye på det. Har jeg drukket for mye koffeinholdig drikke? Har jeg spist for mye søtt? Har jeg spist noe man egentlig ikke kan spise? Har jeg generellt spist for mye slik at jeg kommer til å ese ut som en ballong?
Kan man frresten spise salami? Står på pakken at den kun er røkt...  

ORIGINAL: howy

Jeg tenker mye på det. Har jeg drukket for mye koffeinholdig drikke? Har jeg spist for mye søtt? Har jeg spist noe man egentlig ikke kan spise? Har jeg generellt spist for mye slik at jeg kommer til å ese ut som en ballong?
Kan man frresten spise salami? Står på pakken at den kun er røkt...  

Kan vel drikke 1kopp kaffi til dagen, sånn anbefalt. Men er ikkje stress om du tar deg litt for mykje 1gang[:)] Prøv å holde godis til helga[:)] Og du eser ikkje ut som ein ballong, slapp av[:)]

Salami kan man ikkje spise, men skinke kan man spise, så lenge den ikkje har ligget over 2-3 dagar åpen i kjøleskapet[:)]

Men har altså spist salami... Nå fikk jeg skikkelig dårlig følelse..

Men har altså spist salami... Nå fikk jeg skikkelig dårlig følelse..

Litt salami gjer ingenting, bare slapp av. Skal ikkje slutte å leve heller. Me er bare mennesker[:)]

Googlet det litt nå og fant noen som sa de hadde spist masse og at alt var fint som bare det, så føler meg litt bedre nå...
Synes det er veldig slitsomt å passe på hva man ikke kan spise hele tiden...

En annen ting: Er det ok med selvbruningskrem? Står litt ulikt på nettet...   

Googlet det litt nå og fant noen som sa de hadde spist masse og at alt var fint som bare det, så føler meg litt bedre nå...
Synes det er veldig slitsomt å passe på hva man ikke kan spise hele tiden...

En annen ting: Er det ok med selvbruningskrem? Står litt ulikt på nettet...   

Eg er ikkje sikker, men ville ikkje brukt det sjølv.

Holder meg unna rått/rødt kjøtt osv. Men spiser salami når jeg vet at den er fersk og har også spist litt spekemat. Her litt roligere på matgreiene denne gangen. Ellers så spiser jeg akkurat som før. Blir nok litt snop hver dag her [8D] Sånn var det sist og, men spiser også mye frukt og variert kost ellers. Drikker et par kopper te hver dag.

1-2 kopper kaffe og 3-4 kopper te er helt ufarlig. Det finnes jo koffeinfrie alternativer hvis man vil unngå det helt. Jeg var ganske hekta på kaker sist og var litt bekymra for om jeg skulle få en "sukkerbaby" Men hun var 3065 kg så ingen bekymring der. Vi har ikke diabetes eller lett for overvekt i familien, så sånn sett er jeg ikke arvelig belastet og tenker dermed ikke sååå mye på dette.

Du kan bruke selvbruningskrem :) det er anbefalt istedenfor solarium [:D]

Back
Topp