MAT

Miss.H.

Elsker forumet
Ja, mat! Legg ut bilder av sunn, mindre usunn og enkel mat! Og hva du klarer selv å få i deg. Prøver å være flinkere med lunsj på jobben. Trenger masse ideer! Idag ble det panini fra vaffeljern og litt frukt. Klapp på skulderen til meg selv!

C6F44DB5-93B7-457F-96D8-FA9C46298FE2.jpeg
 
Jeg er så matlei for tiden, og rett før positiv test var det salami og spelt lompe det gikk i, så nå som salami utgår (jada har smakt den fersk salami som er trugg for gravide, utgår fortsatt for den var ikke god:depressed:) så har jeg gått tilbake til 2 rugsprø med skinkeost :dance008

så desverre kanskje lite hjelp fra meg, men satser på å få noen gode tips selv :wacky:

Har også spist: youghurt, speltlompe med brunost, osteloff.
Er ikke glad i brødskive, og det er kanskje ikke så sunt men spiser 1/3 osteloff :p
Er nemlig slankeoperert så hovedsaken for min del er bare at jeg får i meg mat :nailbiting:
 
Jeg er så matlei for tiden, og rett før positiv test var det salami og spelt lompe det gikk i, så nå som salami utgår (jada har smakt den fersk salami som er trugg for gravide, utgår fortsatt for den var ikke god:depressed:) så har jeg gått tilbake til 2 rugsprø med skinkeost :dance008

så desverre kanskje lite hjelp fra meg, men satser på å få noen gode tips selv :wacky:

Har også spist: youghurt, speltlompe med brunost, osteloff.
Er ikke glad i brødskive, og det er kanskje ikke så sunt men spiser 1/3 osteloff :p
Er nemlig slankeoperert så hovedsaken for min del er bare at jeg får i meg mat :nailbiting:

Naam, rugsprø med skinkeost er en favoritt her også. Pleier ha litt avokado på toppen, da blir det ekstra moms :D
 
Rugsprø med kremost (krydder) og kokt skinke og agurk
 
Må ha brød for tiden jeg for å bli ordentlig mett og kvitt kvalmen. Spiser mye leverpostei og agurk av alle ting :smiley-ashamed004
 
Ja, mat! Legg ut bilder av sunn, mindre usunn og enkel mat! Og hva du klarer selv å få i deg. Prøver å være flinkere med lunsj på jobben. Trenger masse ideer! Idag ble det panini fra vaffeljern og litt frukt. Klapp på skulderen til meg selv!

Vis vedlegget 379420

Til info ; Ligger en egen tråd på Mat ( kosthold og ernæring tror jeg den heter) , ligger mange fine bilder med inspo på matretter. :happy:
 
Til info ; Ligger en egen tråd på Mat ( kosthold og ernæring tror jeg den heter) , ligger mange fine bilder med inspo på matretter. :happy:

Aah, takk takk! Har ikke lagt merke til den
 
Skuffet over Rema 1000 som ikke lengre tar inn cola uten koffein og sukker! :mad: Har ikke funnet det andre steder enn på noen få bensinstasjoner:nailbiting:
 
Sliter skikkelig fprdi jeg har cøliaki og absolutt ikke noe frister!!! Prøver meg på litt smoothie nå. Må være frisk smak kjenner jeg.
 
Skuffet over Rema 1000 som ikke lengre tar inn cola uten koffein og sukker! :mad: Har ikke funnet det andre steder enn på noen få bensinstasjoner:nailbiting:
Her jeg bor har de den på kiwi og coop extra :D også skader det jo ikke å spørre de i butikken om de kan ta den inn, for om fler spør om det samme vil de mest sansynlig gjøre det :)
 
Dette er min favoritt kveldsmat for tiden xsmile9 Møllehjul med salat, kokt skinke, ost, agurk og et par tomater. Såå godt :Heartred
 

Vedlegg

  • Snapchat-1265493580.jpg
    Snapchat-1265493580.jpg
    1,1 MB · Visninger: 12
Back
Topp