Mat?

KoalaD

Flørter med forumet
Novemberbarna 19
Jeg er egentlig ikke kvalm, men er litt uvel og har veldig dårlig matlyst - selv om jeg er dritsulten og har lyst på "noe" ganske ofte! For tiden går det i riskaker med ostesmak, det funker godt. Men, spiser meg jo ikke mett på det heller! Også går det mest i drikke. Vann og Explo! :P Så, jeg trenger mer mattips! Hva er godt å spise når man er litt uggen?

Lurer på det samme! Nå er strategien å spise akkurat det som frister der og da, i kveld ble det is til kveldsmat :p

Jeg er en del kvalm og uggen, har begynt å kaste opp litt også nå.. Knekkebrød med hvitost er det eneste som går lett ned her for tiden!

Spyr ikke, men er kvalm og uggen, spesielt om kvelden og formiddagen, og har lite matlyst. For meg er redningen toastet grovbrød med smør og ost, samt enkel frukt (druer, klementiner, ananas). Tar multivitaminer og omega 3 i tillegg og tenker nå at litt ensformig mat er bedre enn ingenting.

Gresk salat med tzatziki om jeg er sulten-uggen. Mmmmm

Den små rare følelsen av kvalme kom til meg også i dag. 5+1 i dag. Matlysten har forsvunnet så har greid å skvise i meg en banan.. Ordnet meg en kopp te nå, pause fra julefinichen :rolleyes: håper uggenheten forsvinner utover dagen

Ristet brød med ost, uten smør, funker best her. Forferdelig kjedelig i lengden. Er inne i uke 2 med kvalme og håper at det kun varer 4-5 uker, som sist...:yuck:

Blir mye druer og klementiner, det som frister mest om dagen :) på brødskiva går det i servelat i mangel på favorittsalamien.

Har akkurat samme følelse selv, er sulten så si hele tiden, men ingenting smaker særlig godt nær jeg begynner å spise. Småspiser klementiner og blåbær ofte.

Har akkurat samme følelse selv, er sulten så si hele tiden, men ingenting smaker særlig godt nær jeg begynner å spise. Småspiser klementiner og blåbær ofte.

Vi er flere i samme båt, ser jeg. Jeg er hverken kvalm eller uggen, men har lite matlyst og spiser dårlig... Ingenting som frister.

Off, jeg har alt for mye matlyst føler jeg.:hilarious: Sukker er min fiende denne tiden:mad:

Jeg har lyst på masse, men ingenting er så godt som jeg ser for meg.:banghead:

Last edited:
Gleder meg så til mandag for da skal jeg spise sushi!! Håper det smaker slik jeg tror :p

Jeg har lyst på masse, men ingenting er så godt som jeg ser for meg.:banghead:

Kjenner meg for godt igjen! kjøpte masse før jul som jeg hadde skikkelig lyst på og ingenting smaker som det skal. Blir så skuffet hver gang jeg skal spise eller drikke noe.

Sliter også med dårlig matlyst og er mye uggen og kvalm. Det går mye i knekkebrød og ost eller ristet brød og ost. Føler ikke jeg får i meg nok frukt og grønt though:facepalm:

Kjenner meg igjen i mange av dere andre! Har kjempe lyst på noe en dag, spiser det, og neste dag blir jeg kvalm av tanken. Går snart tom for både pålegg og middager :sour::yuck:

Back
Topp