Mat

Førstegangs Mamma Fra Ryfylke

Andre møte med forumet
Heia alle samme. :) er så godt og trykt og se at det er så mange i samme båt som meg hehe ☺ men så sliter jeg med små kvalme, jeg spyr ikke men uvel vis dere forstår. Jeg sliter veldig med brød og gjærbakst. Jeg brekker meg bare jeg åpner brødposen. Jeg tvinger det i meg så lenge det går men det vokser i munnen. Jeg har prøvd alt mulig men når går det i bannan og saft/melk. Middag går veldig greit :) (da spiser jeg dobbelt så mye som før hehe) er det noe jeg må bare tvinge i meg? Er det farlig og ikke spise så mye er i uke 18 i morgen.......

Baby tar det den trenger! Og dobbel porsjon middag er jo kjempe bra! Det er jo i middagen mange av oss får i oss de viktige næringsstoffene :-)

Jeg spiser sjeldent brødmat siden det ikke er favoritten min. Blir gjerne varmmat til lunsj, og kanskje noe rester til kvelds. Så hvis middagsmat er det eneste som frister så kan du kanskje heller spise flere måltider utover dagen med varmmat istedet? :)

Jeg har det helt motsatt. Kjøtt, fisk og grønnsaker føler jeg meg uvel av å bare tenke på. Så det går mye i brødmat og litt pasta. Pizza er av og til ok. Litt irriterende og helt motsatt fra hvordan jeg normalt spiser. Matlysten er også veldig redusert, så jeg forholder meg til hva jeg har lyst på og er nøye på kosttilskudd. Håper det endrer seg snart. 17+2 og vekta står fortsatt stille.

Brød er ikke det sunneste vi dytter i oss uansett, så ville ikke sett det som noe tap ;) Kjempefint forslag lenger opp om å heller lage seg varmmat flere ganger, ev lage ekstra middag og varme opp i mindre måltider dagen etter?

Back
Topp