Mat

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Syns dette med mat er så vanskelig. Hva en skal og ikke skal spise osv. Vet jeg kan gå inn på matportalen å lese, men jeg tenker at det er jo ikke alt jeg kjøper ferdig som jeg vet om kan inneholde noe på den listen, eller om det er blitt varmebehandlet nok. Sån så i dag hadde jeg lyst på softis med sjokoladesaus fra mcdonalds, men så husket jeg mamma nevnte noe om bakterier å droppet det.
I går kjøpte jeg meg en pizza fra pizzabakeren og spiste restene i dag. Etterpå tenkte jeg at det var kanskje ikke så lurt?
Blir helt tussette jeg altså :facepalm:
Flere der ute? o_O
 
Jeg tenker veldig sjeldent over det. Holder meg bare unna rått kjøtt og om jeg f.eks er ute sier jeg bare at det skal være godt stekt :) Om jeg tar en McDonalds burger er den godt stekt uansett :D

Isen tenker jeg heller ikke over. Jeg lever veldig normalt og spiser normalt :) Var nok mer nøye/usikker når jeg gikk med første enn nå når jeg går med nr.2.
 
Var veldig nøye med nr 1 jeg også..nå med nr 3 lever jeg som vanlig uten alkohol selvfølgelig :p ja..jeg spiser også spekemat en gang i blant :p
Jeg passer meg for rått kjøtt,rakfisk osv:)
 
Dette er min 3, og jeg var ikke sånn med di andre 2. Men så er det 7 år siden :) Men må prøve å senke skuldrene litt så jeg ikke blir helt kokko :D
 
nr 3 eter stort sett det jeg vil ha,ikke rå ting og innmat av krabbe.
spiser litt spekemat også ☺ selvlaget.
 
Dette er min 3, og jeg var ikke sånn med di andre 2. Men så er det 7 år siden :) Men må prøve å senke skuldrene litt så jeg ikke blir helt kokko :D

Haha, ja de sier jo at vi blir mer nervøse med årene! Jeg er mer nervøs for at ting er galt i utgangspunktet - enn at jeg selv GJØR noe som er galt :) Med første var jeg sikker på at alt gikk helt strøken uansett (ok, ikke helt da - men nesten!)
 
Jeg tenker veldig sjeldent over det. Holder meg bare unna rått kjøtt og om jeg f.eks er ute sier jeg bare at det skal være godt stekt :) Om jeg tar en McDonalds burger er den godt stekt uansett :D

Isen tenker jeg heller ikke over. Jeg lever veldig normalt og spiser normalt :) Var nok mer nøye/usikker når jeg gikk med første enn nå når jeg går med nr.2.

Enig!
 
Jeg tenker veldig sjeldent over det. Holder meg bare unna rått kjøtt og om jeg f.eks er ute sier jeg bare at det skal være godt stekt :) Om jeg tar en McDonalds burger er den godt stekt uansett :D

Isen tenker jeg heller ikke over. Jeg lever veldig normalt og spiser normalt :) Var nok mer nøye/usikker når jeg gikk med første enn nå når jeg går med nr.2.
Signerer denne :)
 
Haha, ja de sier jo at vi blir mer nervøse med årene! Jeg er mer nervøs for at ting er galt i utgangspunktet - enn at jeg selv GJØR noe som er galt :) Med første var jeg sikker på at alt gikk helt strøken uansett (ok, ikke helt da - men nesten!)

Det samme her, men jeg er på toppen av det nervøs for at jeg skal gjør no for å skade den lille :wacky:
 
Det samme her, men jeg er på toppen av det nervøs for at jeg skal gjør no for å skade den lille :wacky:
Tror nok alle er bekymret i graviditeten, om det er hvilken mat man spiser,trener for lite/mye,jobber for hardt og om noe er galt, jeg er veldig nervøs når det kommer til det å miste siden det klaffa på første forsøk denne gang..har alltid mista første pp å på nr 2 så har det gått bra..så jeg tror det ikke før babyen er født så vi har nok alle våre bekymringer :)
 
Back
Topp