Mat

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Er det noe dere har spesielt lyst på??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jordbær og druer:)

Safarikjeks i melk, spises med teskje :p fikk såå lysst på akkurat nå at jeg skal unne meg det FØR middag,faktisk..

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Safarikjeks i melk, spises med teskje :p fikk såå lysst på akkurat nå at jeg skal unne meg det FØR middag,faktisk..

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
I melk??:p

Nei har ikke en spesifikk ting jeg må ha hver dag, men har som regel lyst på en ny ting hver dag. En dag var det kinamat, en annen dag epler, pæreis dag 3 osv. Ingen kan si jeg ikke har et variert kosthold vertfall for spiser jo aldri det samme :p har vært mye kvalm så da kan jeg kun spise det jeg virkelig har lyst på, alt annet er til å spy av ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Vannmelon har blitt det store her etter at butikkene fikk inn noen som var skikkelig gode! :P

Nei har ikke en spesifikk ting jeg må ha hver dag, men har som regel lyst på en ny ting hver dag. En dag var det kinamat, en annen dag epler, pæreis dag 3 osv. Ingen kan si jeg ikke har et variert kosthold vertfall for spiser jo aldri det samme :p har vært mye kvalm så da kan jeg kun spise det jeg virkelig har lyst på, alt annet er til å spy av ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
her kjente jeg meg igjen..

Ingen verdens ting.. Alt er æsj!

Desember 2014

Bruker App

Nå er jeg veldig plaga med kvalme, alt har kommet opp.. men i det siste så har det vært alt med hvitløk, og gele med vaniljesaus.. veldig sunt; ) haha..

Cola...huff. Drikker det aldri ellers. Men prøver å holde meg unna!

Makrell i tomat, appelsiner, bacon og kjøttdeig med ketchup - haha graviditeten altså :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bare mååååå ha svart fisherman friend :rolleyes:

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Eg må ha skive med leverpostei og agurk.. er det eneste pålegget eg har lyst på om dagen! Til lunsj og kvelds ;-)

Back
Topp