Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mye spiser dere om dagen? Jeg føler meg sulten hele tiden.
Spiste akkurat to skiver, men er fortsatt sulten. What to do? Vil jo ikke legge på meg alt for mange kilo nå på slutten som jeg ikke får av igjen.
Jeg spiser fast hver 3 time å det pleier som regel å holde greit prøver å få til siste måltidet i åtte tiden på kvelden så ikke det blir så voldsomt med halsbrann dagen etter
Jeg var ekstremt sulten i starten av svangerskapet, så roet det seg, men nå er stor sulten tilbake - Men nå får jeg jo ikke plass i magen til så mye som øynene vil ha Alle porsjonene blir halvparten av planlagt! Men er jo OK - Jeg har jo allerede lagt på meg 25 kg ;-)
Jeg spiser som før, litt mindre porsjoner bare. Men har merket at jeg er mer sugen på mat nå enn for noen uker siden ..
Spiser ikke seint på kvelden, da ligger jeg bare å føler meg uvell og får halsbrann :/
Men om du er sulten, så spis. Kroppen din skal gjennom litt av en finale snart, og etter finalen er vunnet er det ikke sikkert duhar så mye tid til å kose deg med mat på samme måte på en stund
Eller prøv å knask på isbiter for å temme sulten