Mat!

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Er så lei av mat for tiden...!
Det er liksom ikke noe som frister, så det blir å prøve å få ned en standard skive med leverpostei og agurk om morningene.
Mot kvalmen har jeg prøvd kornmo-kjeks eller riskaker, men det frister ikke i det hele tatt :-/
Under de andre graviditetene hadde jeg jo lyster...ikke nå. Blæh :P
Noen av dere som har tips til noe enkelt og godt?

skriver meg på her ! jeg er så blank på hva jeg skal spise for tiden. alt kommer jo bare opp...

jeg kjøpte meg Gele og vaniljesaus i går da. * mahah*

Ingenting frister her heller. Prøver også kornmo mot kvalme på natta, - hjelper ikke :-/

Om man liker det, er det en god ting når man skal starte ammingen også sies det.
Drikke havregryns-suppe litt før man ammer, skal hjelpe på melkeproduksjonen... :)

Om man liker det, er det en god ting når man skal starte ammingen også sies det.
Drikke havregryns-suppe litt før man ammer, skal hjelpe på melkeproduksjonen... :)

Jepp! når jeg jobba på sykehus brukte vi ofte å servere det til barsel avdelingen! :)

Jeg liker havresuppe jeg. så vi får se hvordan det funker. oppdatering kommer

Vafler? Det funker her i allefall :)

Ingenting spesielt som frister her heller. Skikkelig matlei. Blæ. Har fått i meg brødskiver med peanøttsmør og bringebærsyltetøy (amerikansk pb&j):p
Er allergisk mot epler, men har såå cravings på det nå. Æsjda.:(

Knekkebrød med smør og gulost er frokost her. Til middag er det stortsett wok som frister for det er det mye og salt smak på:-)

Jeg "trenger" ting med masse smak i krydder/salt! Frister lite med godteri liksom, men chips i forskjellige smaker derimot! :p
Måtte røske med meg en pose baconchips på butikken idag :D

Til middag idag skal jeg lage hjemmelaget kylling i karri, ååå som jeg gleder meg :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg "trenger" ting med masse smak i krydder/salt! Frister lite med godteri liksom, men chips i forskjellige smaker derimot! :p
Måtte røske med meg en pose baconchips på butikken idag :D

Til middag idag skal jeg lage hjemmelaget kylling i karri, ååå som jeg gleder meg :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender du over en smaksprøve? :D

Eplejuice og faris 50 - 50 prøv det

Termin 8 Juni 2014

Back
Topp