Lillebror hang i puppen fra halv seks i går kveld til halv to i natt Deretter sov han bare 1 + 2 + 2 timer med amming imellom. Før han sovnet første gangen var jeg så utslitt at jeg gråt mine modige tårer Han skal på død og liv sovne til puppen, men tåler IKKE å bli flyttet etterpå til sengen, kurven eller min madrass. Han sonvet jo egentlig sikkert 15 ganger, men våknet nesten med en gang. Jeg vet jo at dette er slik vanlig kveldsuro og at han på naturlig vis sikrer mattilgangen sin fremover med å amme så hyppig så mulig den første tiden. Men det er slitsomt likevel!
Jeg var helt frynsete i morges, og når jeg endelig hadde fått tatt morgenstell og servert morgenpupp, besvimte han i vogna
Så nå har jeg spist to skiver, en kanelsnurr og 3 minisjokolader Jeg hadde ikke spist på 15 timer, og har vært våken de fleste av dem. *puh*
Jeg var helt frynsete i morges, og når jeg endelig hadde fått tatt morgenstell og servert morgenpupp, besvimte han i vogna
Så nå har jeg spist to skiver, en kanelsnurr og 3 minisjokolader Jeg hadde ikke spist på 15 timer, og har vært våken de fleste av dem. *puh*