Mat

babysykigjen

September 2013 <3
Hva spiser dere nå i varmen? Her blir det mye brødmat, litt middag, og en del drikke :) hekta på pepsi max :)

Veldig mykje Max her og... ;) Blir veldig mykje fjordland for tida, eller middag hos mor eller svigermor... :)

Storebror og jeg skalvære alene resten av uka, og vi er småspist begge to, så blir nok litt ferdigmat på oss og :)

Drikke vatn å masse heimalaga rabarbrasaft. Er heilt frelst på pastasalt til middag/lunsj og rista brød til frokost.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Yoghurt med havregryn er det det går mest av her. Og cola

Cola zero, brødskiver, frukt :) Og diverse middager som samboer steller istand :)

her har vi hatt de to første finværsdagene på kjempe lenge nå, men jeg har en kropp som ikke takle brødmat, og egentlig all slags varm mat, så det går i ekstremt mye vann pga halsbra, frukt og yoghurt.

Blir endel grillmat her i gården:) det har vært strålende vær i nesten en uke nå samme som vi hadde på ferie:)

I dag lagde vi tacosalat med biffstrimler, det var veldig godt og ikke så "tungt" som en vanlig middag. Ellers prøvde jeg med suppe en dag, men det ble aaalt for varmt. I går grillet vi, og det blir det nok resten av helgen også :)

Har dilla på salater med masse tomat og mozarella :P til frokost går det i tyrkisk yoghurt med havrefras, honning, og de bærene jeg måtte ha. Ellers er jeg veldig glad i moreller og jordbær til enhver tid, og det går visst med noen kg fersken og :P

Back
Topp