Mat!!

5småtroll

Glad i forumet
Akkurat nå forbanner jeg nesten alle på facebook som forteller hva de skal spise... Jeg får jo lyst på alt sammen!! Reker, biff med bakt potet, taco... Selv lager jeg kylling i karrisaus og ris...

Men jeg er helt sikker på at om jeg hadde fått det servert, så hadde jeg nok ikke hatt såååå lyst på likevell... Hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe.. Kjenner meg altfor godt igjen :p

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Nam kylling me ris og karri er jo supergodt da!:) men forstår hva du mener hehe:)

Jeg har fått matlysten tilbake til de grader, så jeg har lyst på alt jeg også. Særlig bakt potet.

Mannen i huset bare ler av meg, det går ikke mer enn 3 timer etter jeg sist spiste før jeg finner meg noe å spise igjen, magemonsteret mitt er jo sulten hele tiden, våkner kl 6 om morgenen og er sulten men da ignorerer jeg det.

Nå har jeg nettopp spist 2 ostesmørbrød og så lurer jeg på om jeg skal skjære opp litt frukt samtidig som jeg har sett på oppskrifter på foccacia til i morgen! Aner ikke hva jeg skal ha som tilbehør bare vet at jeg vil ha brødet...

Så jeg bare sier, er det mulig????

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Jeg begynner å lure på om det ser dårlig ut med min ide om å ikke gå opp noe særlig denne gangen... :/
Hehe...
Jeg som var tynn som ei flis (fram til jeg ble 20 og fikk første ungen)
Nå er jeg feit som en julegris... Hahaha, traller for meg selv og tar meg et glass vann... ;) og så bysselalle...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

føler jeg ikke gjør annet en å spise :(
Men er et herk å lage den selv for klarer ikke steke lukt lengre.

<3 09.02.2014 <3

Back
Topp