Mat

MTDC

Forumet er livet
VIP
Flere av de små som har begynt å få mat? Snuppa har tømt et glass med banan/fersken spist litt grøt og startet på et glass blåbær siste uka. Alt går ned på høykant og hun brekker seg ikke av noe. Matvrak;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Det er kjempegøy:-) Men jeg hadde glemt hvor sakte det går og hvor mange armer man trenger :-P

Tar fort 20 min å spise tre store tskjeer :-P

Hadde i utgangspunktet tenkt å fullamme i 6 mnd, hun har jo lagt på seg godt hele veien å. Men nusket her har vært veldig urolig om natten i det siste, helsesøster mente hun kunne ha godt av å begynne med grøt om kvelden. Vært litt usikker, men tenkte vi kunne prøve..
Så vi har startet så smått vi å, startet med litt tynn grøt forrige uke. Den har hun fått senere og senere, hun vil fremdeles bare ha 3-5 skjeer. Så har hun smakt på litt most gulerot, så fikk hun litt most eple en dag d var varmt. Det har gått overraskende bra, men hun tar meg ikke helt seriøst alltid, ler og spytter:-P o_O :) Men hun er hvertfall interessert ;) Hun er ikke blitt noe roligere da, fremdeles veldig glad i pupp:-P:-)
Spennende fremover da, de er jo allerde blitt så store :eek::-) Oj, dette ble langt :rolleyes: Snuppa har sovnet igjen, bør vel gjøre d samme:-)

Han har fått smake litt tynn grøt (i samråd med hs ettersom mme heller ikke hjalp) og fruktmos. Han elsker det, og blir sinna når han ikke får mer.:cool:

* æpp'n *

Hvor gammel var de når dere begynte? Mini her er jo bare 3 mnd så må vel vente litt

Snuppa tjuvstartet denne uka. Blir fire mnd på mandag. Hun får mme, da.

Hvor gammel var de når dere begynte? Mini her er jo bare 3 mnd så må vel vente litt
Han fikk smake fruktmos første gang den uka han var 4mnd, og grøt for et par dager siden, da var han nesten 4,5mnd.

* æpp'n *

Får grøt tilkvelden, varierer hvordan det går. Avogtil er det godt avogtil ikke godt, men sånn fersken/banan liker han veldig godt

Back
Topp