Mat:-)

Høstbarn2017

Betatt av forumet
Heisann :-)

Er det bare jeg som er sulten nesten hele tiden?:-/
Blir som regel sulten igjen etter ca to timer. . Sukk..
Og ikke alt er spiselig heller når smaksansen og lukte sansen er ikke helt der:-/ Håper det blir bedre etterhvert. Er 8+2 idag.

Noen som har d slik?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kvalmen e heldigvis ikke tilstede :-) men slitsomt å liksom finne mat hver 2 time :-/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jupp har det sånn! Men jeg må finne mat og det fort når jeg først blir sulten, ellers blir jeg kvalm :(

jeg må finne mat så fort som over hode mulig når jeg blir sulten hvis ikke blir jeg heeeelt slått ut. er kvalm hele tiden, men hvis jeg rekker å bli sulten, blir jeg så kvalm at do er eneste stedet for meg. så her blir det mye mat :P og mye næringsfattig mat :/ må stappe i meg første og beste å blir mye kjeks og vann :P

Akkurat samme her! Kvalmen kommer snikende igjen ganske kjapt etter at jeg har spist noe:confused: Kjennes ut som at magen skriker etter mat...men ikke mye som frister heller!! Blitt endel epler (grønne helst) og i dag gjenoppdaget jeg hvor godt det er med nektariner;)

Ikke alene ,)

Akkurat samme her! Kvalmen kommer snikende igjen ganske kjapt etter at jeg har spist noe:confused: Kjennes ut som at magen skriker etter mat...men ikke mye som frister heller!! Blitt endel epler (grønne helst) og i dag gjenoppdaget jeg hvor godt det er med nektariner;)
ÅH!!! når jeg leste nektariner tenkte jeg at jeg må ha clementiner :P haha
hvor får jeg tak i det NÅ???? :P

Har de ikke klementiner i butikkene året rundt nå? Synes jeg har sett det på rema og ica. Verdt en titt innom iallfall;)

Jeg har hatt mindre matlyst jeg.. Ingenting frister, og ting smaker rart om dagen..

Er sulten nesten heele tiden her også, men samtidig veldig lite mat som frister så det blir mye frukt blant annet :)

Back
Topp