Mat

Ønsker<3

Elsker forumet
Hva spiser dere m dagen? Jeg er hjemme idag og er maaatlei :/men må spisebfor å ikke være kvalm :( så nå blirvde pølse og makkaroni :p

Spiser ikke mye gitt. Noen salt kjeks og pittelitt smoothie. Og drikker vann. Kanskje en bit eller to med middag om jeg ikke har laget den selv :)

Veldig selektiv på hva jeg har lyst på, så blir noen turer på Kiwi mens jeg er på jobb. Og så kjøper jeg det jeg tror jeg kan klare å spise. Sulten hele tida og må holde inntaket i gang for å ikke bli kvalm. De burde jo bli mistenksomme på jobb snart..

Spiser ikke mye, og enda går jeg litt opp i vekt...

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

idag har jeg faktisk ikke vært kvalm enda :D så idag har jeg spist polarbrød og kalkunfilet ;) namnam hehe

Piano Yoghurt (Duo skjokolade og skjokoladecrisp) :P Eneste jeg "liker" for tiden for den kjøler og er litt syrlig i en kvalm hals...
Også Tine IsTe (Guava) eller appelsinjuice.

Jeg spiser masse deilig sunn mat, pastasalater, vaniljekesam, frukt, egg, wok.... :)
Har gått ned 2 kg siden jeg fant ut jeg var gravid, ikke værst det siden jeg sluttet å røyke også :)

Får ikke i meg noenting.. Spiser litt så kommer alt opp igjen.. Har ikke vekt her hjemme, men regner med at jeg har gått ned noen kilo siden kvalmen begynte.. I dag har jeg sinnsykt lyst på smoothie, så skal straks på butikken å kjøpe frukt, så får vi se om jeg klarer å holde på det da..

Kjøp deg enkel mat, babygulrøtter, eple, banan, blåbær. Spis frukt og drikk masse. Er jeg mat lei er det det eneste jeg klarer å spise. hadde ikke matlyst for noen dager siden, mn plutselig kom den tilbake og nå vil jeg ha det meste :-P bare å holde seg i skinnet =P

Vi lagde hjemmelagde hamburgere i går.... OMG, det var godt det!!!!! :D

Matlei, kvalm og diabetes er ingen go kombinasjon, så blir mye frukt og gulrøtter....
Litt middag..
Går mye i isvann og lollipop:-P

Spiser et ganske sunt variert kosthold, passer på å få i meg nok av grønnsaker, frukt og bær:) og litt av alt egentlig:) er variert kosthold:)

Flink du e! Eg slutta og røyke for ca 3 månda sida, og eg har gått opp :(
Uff, ja det er lett for, det gjorde jeg sist jeg sluttet å røyke. men nå skal jeg gjøre ALT for at spiren skal ha det bra og at jeg blir mer sunn og går ned i vekt er bare en bonus <3 ;)
Men når septemberbabyene er ute, da blir det ny tråd: slanketråden LOL :P
Nå skal vi bare nyyyyte svangerskapet og miraklene som vokser inni oss <3

Uff, ja det er lett for, det gjorde jeg sist jeg sluttet å røyke. men nå skal jeg gjøre ALT for at spiren skal ha det bra og at jeg blir mer sunn og går ned i vekt er bare en bonus <3 ;)
Men når septemberbabyene er ute, da blir det ny tråd: slanketråden LOL :p
Nå skal vi bare nyyyyte svangerskapet og miraklene som vokser inni oss <3

Ja, eg må begynne og spise litt meir sunt og no :)
Hehe, melde meg nok inn i den tåden ja :P
Det skal vi :) Gleda meg sånn :love2

Back
Topp